پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانم ناهید شمس، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) تهران با بیان اینکه این مدرسه در مقطع سطح دو از داوطلبان ورود به حوزه علمیه ثبت نام می کند، گفت: اقدامات لازم را برای جذب طلاب شایسته و مستعد ورود به حوزه انجام خواهیم داد.

خانم ناهید شمس، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان اینکه این مدرسه فعالیت های آموزشی خود را ازسال ۸۵ شروع کرد، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده از سال ۹۶ مدرسه مجوز رسمی مرکز مدیریت خواهران را اخذ کرد و طی این مدت طلاب خوب و فعالی در عرصه های علمی و تبلیغی تربیت شدند و تاکنون همه ساله شایسته تقدیر از طرف مرکز مدیریت بودیم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) با بیان اینکه در حال حاضر ۸۶ طلبه در این مدرسه علمیه حضور دارند، گفت: با توجه به اینکه تعدادی از طلاب در مرخصی هستند هم اکنون ۷۰ طلبه فعال در این مدرسه علمیه مشغول به تحصیل می باشند و امسال طبق برنامه ریزی های انجام شده ان شاءالله ۲۵ طلبه سال اول خواهیم داشت که جمع کل طلاب این مدرسه به ۹۵ طلبه فعال خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به نحوه و شرایط پذیرش طلبه در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س)، ابراز داشت: علاقه مندان به تحصیل در این مدرسه علمیه می توانند با مدرک دیپلم و بالاتر اقدام به ثبت نام در مقطع سطح ۲ (کارشناسی) نمایند.

خانم شمس افزود: علاقمندان می توانند با در دست داشتن مدارک کامل جهت ثبت نام حضوری به مدرسه علمیه مراجعه بفرمایند یا برای ثبت نام به صورت غیر حضوری در سایت حوزه های علمیه به نشانی whc.ir اقدام کنند.

وی با اشاره به برنامه های مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) برای طلاب فارغ التحصیل، گفت: با توجه به برگزاری کلاس های مهارتی و تبلیغی انتظار می رود طلاب فارغ التحصیل که در زمینه تبلیغی توانمند شده اند در مراکز فرهنگی همچون مدارس مشغول به فعالیت تبلیغی گردند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س)، افزود: همچنین با توجه به رایزنی های صورت گرفته با ریاست آموزش و پرورش منطقه ان شاءالله از طلاب ممتاز علمی جهت تدریس و فعالیت فرهنگی و تبلیغی در مدارس دعوت خواهد شد.

خانم شمس در پایان با بیان اینکه اخلاق مداری شعار مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) می باشد، اظهار داشت: ما معتقدیم صاحب اصلی حوزه حضرت حجت(عج) می باشند و اعتقاد داریم حضرت زهرا(سلام الله علیها) همیشه نظاره گر ما بوده و دست مادرانه آن حضرت یاریگر حوزه های علمیه هست، از این رو با توان هرچه بیشتر و با یاری ائمه اطهار(ع) اقدامات لازم را جهت جذب طلاب شایسته و مستعد جهت ورود به حوزه های علمیه انجام خواهیم داد.   ۳۱۳/۴۲

اخلاق مداری شعار مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) تهران | پذیرش بانوان داوطلب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha