پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روزگار جوانی

حوزه/ سریال "روزگار جوانی ۲" پس از گذشت ۲۳ سال از پخش فصل نخست آن، تابستان امسال از تلویزیون پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در حالی که فصل اول "روزگار جوانی" سال ۱۳۷۷ به‌تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و به نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفته بود، تابستان امسال قرار است با اتمام تصویربرداری و کار تدوین، فصل دوم این سریال خاطره انگیز به روی آنتن رسانه ملی برود.

بنابر اعلام روابط عمومی سیما، فصل جدید این سریال در ۳۰ قسمت به‌کارگردانی اصغر توسلی و تهیه‌کنندگی سپهر محمدی در شبکه پنج سیما پخش می شود و در آن بازیگرانی چون بیوک میرزایی، رسول نجفیان، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیرمسعود واعظ و عیسی حسینی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که به داستان زندگی جوانان متولد دهه ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ می‌پردازد، آمده است: پس از گذشت سال‌ها، عباس‌آقا (بیوک میرزایی) تصمیم می‌گیرد که بخشی از خانه مسکونی‌اش را به تعدادی جوان دانشجو اجاره دهد. دانشجویان جدید همسایه عباس‌آقا می‌شوند، بی‌خبر از این که ...

گفتنی است: مراحل فیلمبرداری سریال تا پایان تیرماه ادامه دارد و قرار است همزمان تدوین این کار نیز انجام شود تا بر اساس وعده داده شده، از اواسط تابستان امسال، این سریال از شبکه پنجم سیما پخش شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha