جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر شما/ آماده سازی بسته معیشتی برای نیازمندان پردیسان در مسجد امام حسن عسکری(ع)

حوزه/ هیئت‌های مذهبی کردستان ماه رمضان امسال در بحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای اقشار آسیب پذیر بیکار ننشسته‌اند و در این راستا کمک‌های خوبی جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نورعلی خزایی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کردستان، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در مناسبت‌های دینی، ویژه برنامه‌های بسیاری برای اجرا دارند که امسال به علت شیوع کرونا و نیز جلوگیری از گسترش این ویروس منحوس بخشی از برنامه ها در فضای مجازی برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال انتشار فایل صوتی کامل قرآن کریم در فضای مجازی است. در این برنامه ختم قرآن در فضای مجازی برگزار می‌شود.

خزایی اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی کردستان ماه رمضان امسال در بحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای اقشار آسیب پذیر بیکار ننشسته‌اند و در این راستا کمک‌های خوبی جمع آوری شده است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کردستان با اشاره به توزیع غذای گرم بین نیازمندان، افزود: در صورتی که وضعیت کرونا فروکش کند برای ایام شب قدر برنامه های خاصی در سطح استان در دست اجرا خواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha