پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان قرآن کرمانشاه گفت: فرسایشی کردن مذاکرات روی دیگر سکه فشار حد اکثری غربی هاست و مانع تحقق اقتصاد بدون تحریم است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران، بیان کرد: تصویب قانون اقدام راهبردی در جهت لغو تحریم‌ها، قفل صنعت هسته‌ای را شکست و  قدرت چانه زنی تیم مذاکره‌ کننده‌ را بالا برد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان قرآن کرمانشاه افزود: شیطان بزرگ لغو  تحریم‌های اصلی را در دستور کار ندارد و تیم مذاکره کننده ایرانی را در وین معطل کرده است.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: آمریکا و غربی ها با شیطنت به دنبال ضمیمه مذاکرات وین ۳ به سرنوشت برجام هستند تا «بدون لغو تحریم‌ها» ایران به میز گفت‌وگوها برگردد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان قرآن کرمانشاه خاطر نشان کرد: شیطان بزرگ با کمک طرف های غربی و پیشتیبانی جریان غربگرا، در صدد است تا بدون هزینه به برجام نافرجام برگشته و با شیطنت و استفاده از دیپلماسی لبخند در جایگاه طلبکار نشسته و ایران اسلامی را در منظر جهانیان بدهکار جلوه دهد.

وی در پایان گفت: رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرده که ما برای بازگشت به توافق، امتیازات عمده نخواهیم داد، اما متاسفانه رئیس‌تیم مذاکره‌کننده ایران در وین با کمال خوش باوری در اظهارنظری عجیب می گوید: «به نظر می‌رسد تفاهم جدیدی در حال شکل گرفتن است».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha