جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
در دیدار با جمعی از اعضای حزب الله عراق

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تجلیل از مقام شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: خون این شهدا و مجاهدت الحشد الشعبی و پیروی از مرجعیت توانست عراق را از شر داعش و عمال استکبار نجات دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی، امروز یکم اردیبهشت ماه در نشستی با جمعی از اعضای حزب الله عراق، بر لزوم ارتباط هر چه بیشتر عناصر انقلابی دو کشور ایران و عراق تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تجلیل از مقام شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، افزود: خون این شهدا و مجاهدت حشد الشعبی و پیروی از مرجعیت توانست عراق را از شر داعش و عمال استکبار نجات دهد.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به مزدوران استکبار که درصدد ایجاد انشقاق بین دو ملت هستند، عنوان کرد: باید با هوشیاری و بصیرت این فتنه ها را خنثی کرد و حرم و حریم اهلبیت(ع) را از عناصر ناباب پاک نگهداشت.

این مسئول فرهنگی با توجه به شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان، خاطرنشان کرد: استان تهران علی الخصوص شهرستان ورامین با توجه به ظرفیت های بالای اقتصادی آماده همکاری جهت صادرات محصولات به کشور عراق می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha