جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین درگذشت سردار محمد علی حق بین ، همرزم دیرین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فاتح نبل و الزهراء را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در پی ارتحال یکی از فاتحان و فرماندهان شکست حصر نبل و الزهراء سردار " محمد علی حق بین" جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین پیام تسلیتی را ارسال کردند، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"إنا لله وإنا إلیه راجعون"

(مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا) الآیة ۲۳ سورة الأحزاب/صدق الله العلی العظیم.

با نهایت تاسف و تالم خبر درگذشت سردار محمد علی حق بین (فرمانده و فاتح نبرد شکست وحصر روستاهای نبل و الزهراء در سوریه ) و از یاران و همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و از فرماندهان بارز جبهه مقاومت در سوریه و عراق را دریافت .

ایشان در روز سه شنبه ۲۰ آوریل ۲۰۲۱ میلادی برابر با ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ به دلیل ابتلاء به ویروس جهش یافته کرونا در یکی از بیمارستان های شهر رشت دار فانی را وداع گفت .

این در حالی بود که فقید سعید (رضوان الله تعالی علیه) سال ها از عوارض مجروحیت شیمیایی و جانباز شدن در دوران دفاع مقدس رنج می برد .

این جنبش به همین مناسبت جانسوز مراتب تسلیت و تعزیت خود را خدمت سردار سرتیپ پاسدار حاج اسماعیل قاآنی عزیز، خانواده عزادار ، و تمامی همرزمان ایشان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، و فرماندهان و  مدافعان حریم اهل بیت (ع) در سوریه و عراق ، ملت شریف ایران و به خصوص سردار سرتیپ حاج محمد رضا فلاح زاده (جانشین محترم فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ) اعلام می دارد  و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات در بهشت برین و حشر با نبی مکرم اسلام و اهل بیت طاهرینش (ع) و تمامی انبیاء و مرسلین، شهدا و صالحان درگاهش در اعلی علیین مسئلت می نماییم .

مرحوم سردار حق بین پیشتر و در سال های قبل فرماندهی گردان (قدس ۱۶) سپاه در استان گیلان و مشاور فرماندهی نیروی زمینی سپاه و فرماندهی پادگان مرکزی امام حسین (ع) وابسته به نیروی زمینی سپاه را در کارنامه پر افتخار خود به ثبت رسانیده اند.

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه

منامه - بحرین بزرگ اشغال شده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha