شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست میبد

حوزه/معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) میبد گفت: به منظور تعیین تکلیف دروس اقتضایی و نحوه آموزش، اولین نشست این دروس با حضور اساتید گروه علمی برگزار شد.

خانم قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، اظهار داشت: اولین نشست گروه علمی مدرسه حضرت زهراسلام الله علیها میبد با هدف تبیین بسته های دروس اقتضایی عصر امروز از سوی معاونت آموزش با حضور مدیر و اساتید گروه علمی در سالن اجتماعات مدرسه برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به کم شدن ۲۰ واحد درسی از ۱۹۰ واحد دروس طلاب و اختصاص این ۲۰ واحد به دروس اقتضایی که در تابستان ۹۹ به تصویب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران رسیده است، نشستی با حضور اساتید در مدرسه برگزار شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت زهراسلام الله علیها میبد ادامه داد: در این نشست گروه علمی، بسته های تاریخ، کلام، تبلیغ، قرآن کریم، اخلاق و تربیت اسلامی و فلسفه مورد ارزیابی اساتید قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست بعد از صحبت و تبادل نظر، مصوب شد برای ورودی های ۹۶ به بعد سه بسته تاریخ، کلام و تبلیغ مورد استفاده قرار گیرد و در ادامه به بحث در خصوص فراهم کردن زمینه های تدریس این بسته ها از جمله فضای محیطی، تعداد طلاب و اساتید مد نظر پرداختند.

خانم قدرتی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به مبنا بودن ادبیات عرب در حوزه های علمیه و با هدف ارتقای قدرت متن خوانی طلاب، از سوی اساتید پیشنهاد بسته کاربردی و کارگاهی ادبیات عرب در کنار بسته های اقتضایی اعلام شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha