پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوره های معارف اسلامی

حوزه/ سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام کرد: ثبت نام در دوره‌های مجازی معارف اسلامی با برگزاری ۸ دوره کوتاه مدت معارفی و مهارتی به صورت آنلاین و ۱۵ دوره آفلاین ویژه عموم بانوان تا ۱۰ اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فهیمه الیاسی در گفتگویی ، با اشاره به برگزاری دوره‌های مرکز آموزش‌های کوتاه مدت از ۱۵ اردیبهشت به صورت آفلاین و آنلاین، عنوان کرد: مهلت ثبت نام در این دوره تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شد.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: سال گذشته، پس از شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بستر ارائه آموزش‌های معارفی کوتاه مدت به صورت مجازی فراهم شد و برگزاری دوره‌های متنوع مجازی در دستور کار قرار گرفت.

الیاسی یادآور شد: نخستین دوره‌های مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه، فروردین سال ۱۳۹۹ کلید خورد و تا کنون پنج فراخوان ثبت نام دوره‌های مجازی اعلام شده است.

وی با اشاره به ششمین فراخوان ثبت نام در دوره‌های مجازی معارف اسلامی در بهار ۱۴۰۰، گفت: در این فراخوان، ۸ دوره کوتاه مدت معارفی و مهارتی به صورت آنلاین و ۱۵ دوره به صورت آفلاین ارائه شده که در صورت به حد نصاب رسیدن هر دوره، برگزار خواهد شد.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ها به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

الیاسی با بیان اینکه به جهت محدودیت ظرفیت دوره‌های آنلاین، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند، بیان داشت: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت نموده و کد پیگیری دریافت کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۰۲۵۳۲۱۱۲۳۳۰ تماس بگیرند و یا با شناسه کاربری مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی به آدرس borhan_center@  در پیام‌رسان ایتا مکاتبه کنند.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ها صرفا از طریق کانال ایتا به متقاضیان اعلام می‌شود و ضروری است متقاضیان محترم در کانال ایتا مرکز به آدرس https://eitaa.com/borhan_jz عضو شوند.

313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha