جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجد میسیساگا به عنوان مرکز واکسیناسیون کرونا آغاز به کار کرد

حوزه/ انجمن مسلمانان کانادا به تازگی اعلام کرده است که یک مسجد در شهر میسیساگا به عنوان یک مرکز  واکسیناسیون کرونا آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از insauga، به گفته انجمن مسلمانان کانادا، مسجد میسیساگا در کانادا به عنوان درمانگاه موقت برای واکسیناسیون کرونای جوانان بالای ۱۸ سال درنظر گرفته شده است.

این مسجد که با نام مرکز جامعه اسلامی انتاریو مشهور است به ساکنان بالای ۱۸ سال که در منطقه قرمز سکونت دارند، واکسن ارائه خواهد کرد. به گفته انجمن، این نخستین مرکز واکسیناسیون خواهد بود که محل‌های خصوصی برای زنان مسلمان را فراهم می‌کند. به گفته آن‌ها استفاده از مسجد برای این منظور نتیجه همکاری مشرک میان انجمن مسلمانان کانادا، سازمان بهداشت عمومی و مقامات استانی بوده است.

گفتنی است در زمان شیوع کرونا، این انجمن تلاش‌های زیادی را در زمینه آموزش جامعه و ارائه مشاوره درست در همکاری نزدیک با پروتکل‌های عمومی دولتی را داشته است که این فعالیت‌ها شامل استفاده از مساجدشان در شهر ویندزور گرفته تا اوتاوا به عنوان کلینیک واکسیناسیون می‌باشند.

این انجمن اعلام کرد: مایلیم از مقامات و پزشکان، شهردارها و سایر افرادی که کمک کردند تا سایت‌های واکسیناسیون در عبادتگاه‌ها شکل بگیرند و واکسن به صورت موثر و عادلانه بین اعضای جامعه‌ای توزیع شود که کرونا به صورت غیرعادلانه آن را هدف قرار داده است.

انتظار می‌رود به زودی جزئیات بیشتر در مورد ثبت نام برای قرارهای واکسیناسیون در مسجد منتشر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha