جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار بوعلی

حوزه/ فرمانده سپا فجر استان فارس گفت: در مرحله چهارم نذر رهایی همزمان با میلاد مبارک امام حسن مجتبی (ع) ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار یداله بوعلی، عصر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین که با عنوان پویش ایران مهربان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت یاری رسانی و توجه به وضعیت محرومین و اقشار آسیب پذیر جامعه، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان در قالب اجرای پویش ایران مهربان و با همکاری سپاه فجر فارس و کمیته امداد امام خمینی استان برای مشارکت و استفاده از ظرفیت صد هزار نفر از خیرین نیک اندیش برنامه ریزی و هدف گذاری شده است.

وی با اشاره به آغاز مرحله چهارم رزمایش کمک های مومنانه از ابتدای ماه مبارک رمضان، گفت: از ابتدای ماه مبارک و در قالب فاز یک از مرحله چهارم این رزمایش بیش از ۱۱۷ هزار بسته معیشتی با همکاری نهادها و خیرین نیک اندیش فارس تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه فاز دوم مرحله چهارم رزمایش کمک های مومنانه از میلاد مبارک امام حسن مجتبی (علیه السلام) تا پایان ماه رمضان خواهد بود، گفت: در این فاز از رزمایش نیز برای توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند و محرومان برنامه ریزی شده است.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: در مرحله چهارم نذر رهایی همزمان با میلاد مبارک امام حسن مجتبی (علیه السلام) ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha