شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حاج قاسم سلیمانی

حوزه/امام جمعه سی‌سخت با انتقاد از سخنان دکتر ظریف، گفت: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عقبه قدرتمند سیاست خارجی جمهوری اسلامی بود که موجب شکست معادلات و طرح های آمریکایی صهیونیستی در منطقه غرب آسیا شد.

حجت الاسلام ناصر مصباح‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در یاسوج اظهار کرد: شهید سلیمانی یک فرد نیست، یک تفکر است، یک مکتب است که ریشه در تعلیمات اسلامی دارد و تعرض به چنین تفکری خیانت به اسلام و مقدسات و جبهه بزرگ بین المللی مقاومت اسلامی است.

وی ادامه داد: جهان اسلام و ملت های مظلوم مسلمان جسارت به چنین تفکری را تحمل نخواهند کرد. سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عقبه قدرتمند سیاست خارجی جمهوری اسلامی بود که موجب شکست معادلات و طرح های آمریکایی صهیونیستی در منطقه غرب آسیا شد.

امام جمعه سی‌سخت افزود: به همین دلیل مانع بزرگ آمریکایی ها در رسیدن به اهداف پلیدشان گردید و او را به شهادت رساندند و تبدیل به نماد قدرتمند مقاومت اسلامی در عرصه بین المللی گردید و مجموعه ویژگی ها و صفات برجسته از جمله شجاعت حکمت و تدبیر و تقوا و اخلاص این شهید عزیز و محبوب جهان اسلام را به یک الگوی ماندگار تبدیل کرد.

مصباح‌نژاد با تاکید بر این که وزیر امور خارجه باید پاسخگوی سخنان خود باشد، افزود: البته تحلیل این است که انتشار فایل صوتی در این موقع زمانی هدف و مصرف انتخاباتی دارد که به ضرر منتشر کنندگان تمام خواهد شد و نتیجه عکس خواهد داد و نقاب از چهره نفاق و تزویر برداشته شد.

وی گفت: عناصر انقلابی نباید سکوت کنند، چون به مبانی تفکر انقلابی و نماد ارزش های انقلاب اسلامی تعرض شده است.

امام جمعه سی‌سخت گفت‏: شورای نگهبان حواسشان به مهره‌های غرب‌گرا باشد، چرا که صلاحیت مسئولیت مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری را با این دیدگاه و تفکر هرگز نخواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha