جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 955804
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
فرماندار

حوزه/ فرماندار کاشان اعلام کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت کشور و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پیش فروش قبر در بقاع متبرکه شهرستان ها ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگرازی حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی، امروز در جلسه کمیته ساماندهی آرامستان های شهرستان کاشان با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای بلندگودار برای اعلام تشییع در سطح شهرستان کاشان، اظهار داشت: استفاده از هرگونه تجهیزات صوتی برای مراسم های ترحیم نیز در محیط آرامستان ها و بقاع متبرکه داخل شهر ممنوع شد.

وی  ادامه داد: با دستور دادستان، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروهای متخلف برخورد و ضمن توقیف خودرو تجهیزات صوتی آنها را هم ضبط می کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان کاشان با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل وزارت کشور و بهداشت درمان و آموزش پزشکی پیش فروش قبر در بقاع متبرکه شهرستان ها ممنوع است، تصریح کرد: اداره اوقاف موظف است لیستی از قبور پیش فروش شده در بقاع متبرکه که صاحب مدرک و سند معتبر هستند را تهیه و ارائه کند تا قبور جدیدی به فروش نرسد.

وی درپایان با اشاره به اینکه مرکز بهداشت کاشان موظف شد از غسالخانه های سطح شهرستان بازدید کند، گفت: در صورتی که در غسالخانه ای مخاطرات بهداشتی، زیست محیطی و اجتماعی وجود داشته باشد از ادامه فعالیت جلوگیری و تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha