چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سنگ محک

حوزه/ کتاب "سنگ محک" به همت نشر معارف و با رویکرد تبیین شاخصه های کاندیدای اصلح در آستانه انتخابات به زیور طبع آراسته شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این کتاب به قلم حجت‌الاسلام سید محمد حسین راجی و در شمارگان ۳ هزار نسخه به همت اندیشکده سعداء و از سوی نشر معارف منتشر شده و مشتمل بر سه فصل "شاخصه‌های نامزد اصلح در عرصه ی فردی و اخلاقی"، "شاخصه‌های نامزد اصلح در عرصه تخصصی و مدیریتی" و نیز "شاخصه‌های نامزد اصلح در عرصه انقلابی" است.

در این اثر نویسنده، ۴۷ ویژگی کاندیداهای اصلح را با بهره‌گیری از آیات قرآن، روایات اهل بیت(ع) و همچنین کلام امامین انقلاب و نیز با استفاده از داستان‌های تاریخی و سیاسی برای مخاطبان بیان می‌کند تا بتواند معیاری برای انتخاب فرد اصلح توسط آحاد مردم باشد.

بنابر این گزارش، نویسنده در مقدمه این کتاب می نویسد:"بــرای انـتـخـاب اصـلـح، شناخت مـلاک‌هـا اولـویـت اسـاسـی اســت و بــدون این شناخت، انتخاب اصلح محقق نخواهد شد، لذا نیاز است شناخت کامل و جامعی از ملاک‌ها و شاخصه‌های کاندیدای اصلح به مردم عزیز ارائه شود تا انتخاب اصلح صورت بگیرد.  بـا همین هــدف در ایــن کـتـاب - کــه بـرگـرفـتـه از مـنـابـر حقیر در جـمـع اسـاتـیـد و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد است- تلاش شده این شاخصه‌ها با استفاده از آیات و روایات و نیز کلام امامین انقلاب بیان شود".

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha