جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سیدنصیر حسینی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه برخی افراد ساده‌لوح هنوز به عمق توطئه دشمن پی نبرده‌اند و نقشه و برنامه دشمن را درک نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در آیین تجلیل از گروه‌های جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حواشی اخیر فایل صوتی وزیر امور خارجه، با بیان عمق دشمنی و کینه‌ای که نظام استکباری در راس آمریکا و همراهانش یعنی اسرائیل و برخی کشورهای منطقه در طول ۴۰ سال اخیر با نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند، اظهار کرد: دشمن از هر طریقی به دنبال نفوذ در این سال‌ها بوده، اما با درایت امام راحل و رهبری معظم انقلاب این توطئه دشمنان همواره نقش بر آب شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه در داخل کشور برخی افراد که در جایگاه‌های حساس نظام هم قرار گرفته‌اند آدرس‌های غلط می‌دهند و با افراد مغرض و معلوم‌الحال هم مصاحبه کرده و وانمود می‌کنند که این مصاحبه محرمانه بوده، اما ظاهر قضیه نشان می‌دهد که دنبال نشر و رسانه‌ای کردن آن در جامعه برای رسیدن به برخی اهداف هستند.

حسینی با انتقاد از این که برخی‌ها بدعهدی دشمن را به نظام نسبت می دهند، یادآور شد: اگر برجام به نتیجه نرسید به دلیل بدعهدی دشمن بود؛ امروز از مسئولان به خصوص وزیر امور خارجه انتظار داریم که فکر و اندیشه‌ای عمیق‌تر از این داشته باشند تا چنین حرف‌هایی را بیان نکنند.

امام جمعه یاسوج به نقشه و توطئه دشمنان اشاره کرد و گفت: جریان تکفیری و داعش دنبال پیاده کردن اهداف آمریکا و استکبار بود تا حاشیه امنی در منطقه برای رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کنند که انتظار داریم مسئولان عمق توطئه‌های دشمنان را بیشتر درک کنند. 

وی به فجایع دشمنان در سوریه به عنوان یکی از کشورهای عضو محور مقاومت اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی افراد ساده‌لوح هنوز به عمق توطئه دشمن پی نبرده‌اند و نقشه و برنامه دشمن را درک نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha