جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره قرآن و عترت
جشنواره مجازی قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ۱۱ اردیبهشت‌ماه برگزار شده و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

علی  امینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شهرکرد با بیان این که پس از ۲۷ دوره برگزاری حضوری نمایشگاه، این دوره به دلیل شیوع ویروس کرونا بصورت مجازی در حال برگزاریست، اظهار داشت: بستر نمایشگاه همچون نمایشگاه مجازی کتاب بوده که در دو بخش خدمات فروشگاهی و خدمات محتوایی فعالیت می‌کند.

وی افزود: بخش فروشگاهی مختص فروش کتاب‌های چاپی در حوزه دین، قرآن و دفاع مقدس بوده و امکان عرضه و فروش تمامی کتاب‌های مرتبط با این حوزه‌ها که ناشران آنها از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ گرفته باشند، فراهم شده‌است.

 رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری با اشاره به تسهیلات پیش‌بینی شده برای ناشران و مخاطبان نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، بیان کرد: تخفیف قطعی ۲۰ درصد برای تمامی آثار عرضه شده در بخش فروشگاهی برای خریداران و مخاطبان و همچنین تأمین هزینه ارسال بسته‌های خریداران به تمام نقاط کشور تا سقف ۵۰هزار تومان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد.

امینی با اشاره به اعطای بن خرید از نمایشگاه به ۱۲هزار فعال قرآنی و فرهنگی، تصریح کرد: ۶ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت از چهارمحال و بختیاری برای حضور در نمایشگاه معرفی شده‌اند. همچنین به هنرمندان استان جهت بارگذاری آثار هنری خود برای نمایش در بخش محتوایی نمایشگاه فراخوان داده ‌شده‌است.

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در این نمایشگاه ۳۰ وبینار تخصصی در حوزه‌های مختلف فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود که ۱۰ وبینار در سطح بین المللی و با حضور میهمانان برجسته فرهنگ قرآنی و اسلامی از ۱۰ کشور می‌باشد.

امینی در پایان تاکید کرد: بخش فروشگاهی فقط در ایام برگزاری نمایشگاه در دسترس بوده، اما بخش خدمات محتوایی پس از برگزاری نمایشگاه، همچنان برای خدمت دهی برپا خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha