پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 956920
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
شورای وحدت

حوزه/ حجت الاسلام عبدالملکی گفت: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی انتظار نداریم که وزیر امور خارجه کشور در زمین دشمن بازی کند. امروز ما نیازمند دولت جوان انقلابی و ولایت‌پذیر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت‌الاسلام قربان عبدالملکی، صبح امروز در نخستین نشست مطبوعاتی شورای وحدت استان همدان اظهار کرد: با توجه به قرار گفتن در ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع)، این شهادت نشان می‌دهد که نفاق و تشتت چه بر سر مسلمانان می‌آورد و نادانی و بی‌بصیریتی امت باعث ایجاد نفاق شد.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی باید وحدت حاکم باشد تا دشمن نتواند بر این نظام غلبه کند، ادامه داد:  امروز نفاق مدرن در کار است و نفاق مدرن جبهه‌ها را در نوردیده؛ هنگامیکه مشاهده می‌کنیم وزیر امور خارجه ما در زمین دشمن بازی می‌کند این اتفاق را چه بنامیم؟ نابخردی یا بازی‌خورده؟

فعال فرهنگی سیاسی با بیان اینکه وزیر امور خارجه دشمن‌شناس نیست، گفت: امروز بعد از  گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی انتظار نداریم که وزیر امور خارجه کشور در زمین دشمن بازی کند. امروز ما نیازمند دولت جوان انقلابی و ولایت‌پذیر هستیم.

رئیس شورای وحدت استان همدان افزود:  افرادی که چهار نعل به سمت آمریکا و مذاکره می‌تازند نگران مشکلات کشور و تحریم نیستند، بلکه نگران فرزندان خود هستند که مقیم کشورهای اروپایی و آمریکا هستند.

حجت‌الاسلام عبدالملکی با تاکید بر انسجام نیروهای ارزشی و انقلابی، اذعان کرد: نیروی ارزشی یعنی برای ارزش‌هایی چون نماز جمعه و ولایت ارزش قائل باشد. باید در نیروهای ارزشی آسیب‌شناسی انجام شود و ایرادات را احصا و رفع کرد تا بتوان به آن انسجام بخشید و با محوریت ولایت‌پذیری حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha