پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 956949
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
روز قدس تونس

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس گفت: ترویج و بسط فرهنگ مقاومت و انتفاضه و قدس باید همیشه به عنوان یک اصل خود را نشان دهد و جنایات رژیم صهیونیستی باید افشا شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی، پیش از ظهر امروز در نشست رسانه ای با اصحاب رسانه که به صورت مجازی برگزار شد، در خصوص برنامه های روز قدس اظهار کرد: امسال با توجه به موج چهارم و تهدید جدی نوع جدید ویروس کرونا، برنامه راهپیمایی روز قدس حتی در قالب موتوری و خودرویی نیز برگزار نمی‌شود.

وی در ادامه ضمن برشمردن حساسیت روز قدس، اضافه کرد: امسال به دلیل ابراز تمایل برخی از کشورهای عربی به رژیم صهیونیستی و کم کردن حساسیت صهیونیسم زدایی در منطقه همچنین ترور شخصیت‌های علمی و هسته‌ای کشور و شهادت سردار سلیمانی که رد پای رژیم اشغالگر در آن دیده می‌شود، از مجازی برگزار شدن این روز خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: امسال با توجه به وضعیت کرونا و همه‌گیری این بیماری تجمع یا برنامه میدانی یا راهپیمایی نخواهیم داشت و راهپیمایی به صورت موتوری و خودرویی هم برگزار نخواهد شد.

وی روز قدس را یک روز حیاتی برای جهان اسلام دانست که برنامه‌های گرامیداشت آن تعطیل شدنی نیست، عنوان کرد: بهترین ظرفیت و فرصت برای انجام این کار استفاده از فضای مجازی است.

حجت الاسلام رضایی به برگزاری برنامه های روز قدس به صورت مجازی اشاره کرد و بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی، نشست‌های تبیینی مجازی و پاسخگویی به برخی از شبهات درباره حمایت ایران از کشورهای مظلوم اسلامی مانند یمن و فلسطین را بخشی از برنامه‌های روز قدس امسال است.

وی با بیان اینکه برخی گمان کردند که با وجود بیماری منحوس کرونا روز قدس تحت شعاع قرار می‌گیرد و کمرنگ می‌شود، گفت: این موضوع هرگز اتفاق نخواهد افتاد و نظام جمهوری اسلامی هرگز مقابل اسرائیل و حمایت از مقاومت که هم ارزش دینی و انسانی دارد و یک تکلیف الهی است، کوتاه نمی‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: ترویج و بسط فرهنگ مقاومت و انتفاضه و قدس باید همیشه به عنوان یک اصل خود را نشان دهد و جنایات رژیم صهیونیستی باید افشا شود.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه عکس در روز پنجشنبه در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) و برگزاری یک برنامه در ساعت ۱۸:۳۰ بدون حضور مردم خبر داد که به صورت زنده از شبکه فارس پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha