جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 957003
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
مرکز مدیریت حوزه علمیه استان هرمزگان

حوزه / وعده های استاندار هرمزگان برای ساخت ساختمان مدیریت حوزه علمیه استان همچنان محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حوزه علمیه استان هرمزگان از قدیمی ترین حوزه های علمیه کشور است و در سالیان فعالیت خود چهره های برجسته ای را پرورش داده است و همواره به دنبال پیشرفت سطح علمی طلاب بوده است.

مدیریت حوزه علمیه در هر استان مرکز ثقل و راهبری مدارس علمیه شهرستان ها است و مرجعی است برای بر طرف کردن مشکلات طلاب و اساتید حوزه و در تلاش برای ارتقاء سطح علمی حوزه علمیه تا شاهد خروجی طلاب با علم و معرفت در طراز انقلاب اسلامی باشیم.

  از سالیان گذشته مدیریت حوزه علمیه استان هرمزگان ساختمان مستقلی نداشته است و همواره به صورت موقت در ساختمان های مختلف حضور داشته است که با توجه به مشکلات فراوان که با آن مواجه بوده، نیاز به جابجائی از آن و داشتن ساختمانی مستقل برای آن را دو چندان می کند. 

  اردیبهشت ماه سال گذشته کلنگ احداث پروژه مرکز مدیریت حوزه علمیه استان با حضور مسؤلین استانی از جمله استاندار، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به زمین خورد و طبق وعده های استاندار با توجه به تامین اعتبارات لازم این پروژه مهم ظرف کمتر از یکسال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد و بسیاری از مشکلاتی که اکنون مرکز مدیریت و حوزه عملیه استان با آن روبه رو شده است برطرف خواهد شد.

  با توجه به گذشت بیش از یک سال از کلنگ زنی این پروژه و عملی نشدن وعده های استاندار هرمزگان، همچنان این پروژه بر روی زمین مانده است و پیشرفت فیزیکی خاصی نداشته است. 

  طی پیگیری های خبرنگار خبرگزاری حوزه هیچ یک از مسؤلین استانداری پاسخ شفافی در رابطه با عدم اجرای این پروژه نداده اند و سؤالات مطرح شده را بدون پاسخ گذاشته است. استاندار هرمزگان وعده تامین اعتبار این پروژه مهم استانی را به مدیر محترم حوزه های علمیه کشور آیت الله اعرافی داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    0 0
    این دولت جز ... کار دیگه ای نکرده