پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فراخوان مردمی «کوچه‌های ایرانی حامیان فلسطینی»

حوزه/ مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران از اعلام فراخوان مردمی «کوچه‌های ایرانی حامیان فلسطینی» به مناسبت روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ماندانا جلالی از اعلام فراخوان مردمی «کوچه‌های ایرانی حامیان فلسطینی» خبر داد و گفت: این فراخوان به همت اداره کل تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و به مناسبت روز جهانی قدس اعلام شده است.

وی افزود: اگر چه امسال ویروس منحوس کرونا ما را از حضور در اجتماع بزرگ و مردمی روز جهانی قدس باز داشته است اما همه با هم در فراخوانی از جنس حضور مشارکت می‌کنیم تا همچون گذشته حمایت خود از فلسطین مظلوم را به گوش جهانیان برسانیم.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران «نصب دست نوشته خود شامل شعارهای ضد اسرائیلی و ضد استکباری و یا دست سازه خود شامل مترسک سران رژیم صهیونیستی و استکباری بر در منازل یا ورودی کوچه‌ها»، «به آتش کشیدن یا لگدمال کردن پرچم اسرائیل و آمریکا»، «نقاشی کودکان با موضوع دفاع از مردم مظلوم فلسطین»، «اعلام انزجار خانوادگی از رژیم منحوس اشغالگر قدس» و «اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشغالی با ثبت تصویری از خود، فرزندان و خانواده با جمله کوچه‌های ایرانی حامیان فلسطینی» را از محورهای این فراخوان اعلام کرد.

وی با بیان این که همه علاقه مندان به قدس شریف می توانند در این فراخوان شرکت کنند، ادامه داد: برای مشارکت در این فراخوان کافی است علاقه مندان یکی از محورهای فراخوان را اجرا کرده و تصویر آن را جهت درج در سایت و کانال اطلاع رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‏‌های علمیه خواهران به کاربری @ebrahim۶۱۱۱۲۲ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

خانم جلالی در پایان زمان شرکت در فراخوان مردمی «کوچه‌های ایرانی حامیان فلسطینی» را تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ اردیبهشت‌ماه مصادف با روز جهانی قدس عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha