پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کارگاه «گام های خوشبختی»

حوزه/ مدیرکل امور فرهنگی ـ تربیتی حوزه های علمیه خواهران از برگزاری کارگاه مهارت افزایی ارتباطی زوجین با عنوان «گام های خوشبختی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نامخواه در گفت و گویی از برگزاری کارگاه مهارت افزایی ارتباطی زوجین خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه به همت اداره زنان و خانواده مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

وی افزود: عنوان این کارگاه «گام های خوشبختی» است که ویژه طلاب خواهر متأهل و همسران آنها برنامه ریزی شده است.

مدیرکل امور فرهنگی  ـ تربیتی حوزه های علمیه خواهران با بیان این که این کارگاه قرار است در ۱۲ جلسه آموزشی توسط اساتید متدین و مجرب حوزه روانشناسی و خانواده ارائه شود، ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت های موجود جلسات به صورت مجازی برگزار می شود، ولی مدارسی که در شرایط مناسب تری نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی قرار دارند، می توانند کارگاه را به صورت حضوری برای طلاب متاهل و همسران آنها برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: جلسات مجازی به صورت آنلاین و برخط از طریق سامانه سیما برگزار می شود و حداکثر حضور افراد در کلاس های مجازی ۵۰ نفر خواهد بود؛ همچنین ظرفیت افراد در کلاس های حضوری نباید بیش از ۳۰ نفر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نامخواه با بیان این که مدیریت های استانی در صورت برگزاری کلاس های غیرحضوری و نیاز به معرفی استاد می توانند با اداره امور زنان و خانواده معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران مشورت و لیست اساتید مجرب در این حوزه را دریافت نمایند، گفت: در این زمینه شماره داخلی ۴۴۴۱ و ۴۴۴۲  در اداره امور زنان و خانواده برای پاسخگویی به سؤالات احتمالی معاونان فرهنگی استان ها در نظر گرفته شده است.

وی زمان برگزاری کارگاه «گام های خوشبختی» را اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ اعلام کرد و بیان داشت: امیدواریم با همکاری معاونان فرهنگی مدیریت های استانی و مدارس علمیه خواهران بتوانیم نسبت به ارتقای مهارت های طلاب متأهل و همسرانشان گام های مؤثرتری برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میترا IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    کلاسها عالی و پر کاربرد امیدوارم مستمر ادامه داشته باشن ممنونم