پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پنجمین دوره‌ آموزشی آشنایی با منظومه فکری رهبر انقلاب

حوزه/ اداره مطالعات سیاسی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران پنجمین دوره‌ آموزشی آشنایی با منظومه فکری رهبر انقلاب را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پنجمین دوره‌ آموزشی آشنایی با منظومه فکری رهبر انقلاب(معارف انقلاب اسلامی_سطح یک) از سوی اداره مطالعات سیاسی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران و با همکاری مؤسسه تبیین منظومه فکری رهبر انقلاب برگزار می‌شود.

از مزایای این طرح می‌توان به مواردی همچون «اعطای گواهینامه»، «شرکت در دوره‌های تخصصی شامل آموزش تندخوانی و مدیریت زمان و برنامه‌ریزی»، «بهره‌مندی از بسته‌های آموزشی»، «امکان شرکت در سطح دو (تربیت مدرس و تربیت پژوهشگر)»، «بهره بردن از اساتید مجرب» و «کسب قدرت تحلیل مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... براساس اندیشه امامین انقلاب» اشاره کرد.

ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ناظر به تمدن سازی، تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی با محوریت اندیشه های امامین انقلاب، گسترش و ارتقای آگاهی و دانش مراکز علمی ـ فرهنگی نسبت به انقلاب اسلامی، پاسخ به سؤالات و شبهات پیرامون مسائل انقلاب اسلامی، کمک به ایجاد نظام امامت و امت و تشکیل جبهه واحد در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیز از اهداف این دوره است.

زمان ثبت‌نام در پنجمین دوره‌ آموزشی آشنایی با منظومه فکری رهبر انقلاب از چهارشنبه ۸ اردیبهشت تا ۲۸ اردیبهشت معین شده است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت تبیین منظومه فکری رهبری به نشانی https://www.tabyinmanzome.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است، این دوره آموزشی مطالعات محور بوده و براساس طرح مصوب معاونت آموزش و پژوهش دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای اجرایی می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مژگان دیندارلو IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 3
    خواهان شرکت در دوره هستم
  • زهرا درویش IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    1 0
    سلام خاستم تو دوره شرکت کنم،زمان ثبت نام تموم شده میشه تمدید کنید؟