پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ادهمی

حوزه/ مسئول کارگروه تبلیغ و گفتمان‌سازی پذیرش حوزه های علمیه خواهران گفت: تاکنون ۴۸۱ کانون رضوان در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد ادهمی با اشاره به راه اندازی ۴۸۱ کانون رضوان در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، اظهار داشت: این کانون ها به منظور ثبت نام طلاب توانمند، مستعد، دارای بیان مناسب و خوش ‌برخورد مدارس علمیه به عنوان سفیر رضوان جهت تبلیغ چهره به چهره و دعوت مخاطبین به شرکت در فراخوان پذیرش حوزه های علمیه خواهران راه اندازی شده است.

وی افزود: در این کانون ها، تعداد ۶ هزار و ۶۰۰ طلبه خواهر مبلغ و خوش استعداد به عنوان سفیر رضوان ثبت نام کرده اند تا در جمع های مؤمنانه، مراکز و تشکل های مردمی استان ها و شهرستان ها جهت تبیین راه و رسم طلبگی، برنامه‌های حوزه خواهران و دعوت مخاطبین به شرکت در فراخوان پذیرش فعالیت کنند.

مسئول کارگروه تبلیغ و گفتمان‌سازی پذیرش حوزه های علمیه خواهران از فراخوان و برگزاری ۴۹۲ ساعت جلسه توجیهی و انگیزشی برای سفیران رضوان در ۲۷ استان تا امروز خبر داد و گفت: فرآیند تشکیل پرونده تبلیغی برای هر سفیر رضوان جهت ثبت اطلاعات و مشخصات به همراه ثبت گزارش نیز آغاز شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ۲۸ کارگروه استانی نیز با هدف پذیرش حوزه های علمیه خواهران راه اندازی شده است، ادامه داد: تاکنون ۳۲۰ ساعت جلسه توجیهی و انگیزشی با کنشگران فرهنگی و اجتماعی استان ها برگزار شده است.

آقای ادهمی خاطرنشان کرد: این کنشگران فرهنگی و اجتماعی شامل «مدیران و معاونین پرورشی آموزش و پرورش»، «مدیران و مربیان انجمن اسلامی استان ها»، «مدیران و مربیان کانون مساجد استان»، «ائمه جماعات استان و محلات»، «مدیران و مربیان مراکز فرهنگی و قرآنی استانی بخش بانوان» و «مربیان حلقات صالحین» می شود.

گفتنی است، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با راه اندازی قریب به ۵۰۰ مدرسه در سراسر کشور آماده پذیرش و جذب خواهران مستعد و علاقه مند به فراگیری علوم دینی است و در این راستا ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران از ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha