شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وبینار پرسمان سیاسی با محوریت انتخابات ریاست جمهوری

حوزه/ مدیرکل امور فرهنگی ـ تربیتی حوزه های علمیه خواهران گفت: وبینار پرسمان سیاسی با محوریت انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نامخواه از برگزاری وبینار پرسمان سیاسی با محوریت انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و اظهار داشت: این وبینار با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

وی افزود: ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی و بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم نیز از دیگر مشارکت کنندگان در برگزاری این وبینار هستند.

مدیرکل امور فرهنگی ـ تربیتی حوزه های علمیه خواهران با بیان این که وبینار پرسمان سیاسی با محوریت انتخابات ریاست جمهوری با موضوع «پاسخ گویی به شبهات سیاسی و انتخاباتی» برگزار می شود، ادامه داد: در این وبینار حجت‌الاسلام والمسلمین لیالی ارائه، استاد حوزه و دانشگاه بحث خواهند داشت.

در این وبینار به سؤالاتی همچون «چرا باید رأی بدهم»، «رأی من چه تأثیری دارد»، «اصلح را چگونه تشخیص دهم»، «مبنای تأیید صلاحیت ها توسط شورای نگهبان چیست؟» و ... پاسخ داده خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: این وبینار ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴٠٠ به صورت مجازی برگزار می شود و علاقه مندان به حضور در وبینار می توانند از طریق لینک b2n.ir/majmaenghelab به عنوان میهمان در این برنامه حضور داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha