جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سلیمانی

حوزه/ آیت الله سلیمانی با استقبال گرم روحانیون، مسئولان، خانواده های شهدا و مردم بادرود به این شهر سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شامگاه چهارشنبه، پانزدهم اردیبهشت، مراسم استقبال از آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در کاشان با حضور فرماندار نطنز، امام جمعه، بخشدار، شهردار، اعضای شورای شهر، روحانیون، خانواده معظم شهدا، مردم ولایتمدار بادرود و خالدآباد در صحن امامزاده آقا علی عباس و شاهزاده محمد(ع) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) برگزار شد.

اقامه نماز مغرب و عشا، شرکت  در ضیافت  افطاری، سخنرانی در جمع مردم و مراسم لیالی قدر شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در صحن امامزاده آقا علی عباس و شاهزاده محمد(ع)، دیدار با جمعی  از روحانیون و طلاب، دیدار با خانواده  شهید چراغی و کرمانی نژاد در بادورد و خانواده جانباز سرافراز کشورمان جعفریان در خالدآباد با رعایت پروتکل های بهداشتی از برنامه های سفر آیت الله سلیمانی به شهر بادرود و خالدآباد است.

در سفر  آیت الله سلیمانی به بادرود نماینده مردم شهرستانهای نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، دادستان، فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی، روسای دادگستری، اوقاف و امورخیریه، بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از روحانیون، مسئولان ادارات شهرستان نطنز و بادرود او را همراهیکردند.

گفتنی است، بادرود با جمعیت ۱۷ هزار نفر، شهری تاریخی است با پیشینه هفت هزار ساله از توابع شهرستان نطنز در استان اصفهان و در ۶۰ کیلومتری شرق کاشان و ۵۵ کیلومتری غرب اردستان و در کنار آزاد راه کاشان - اصفهان  قرار دارد.

منطقه بادرود با تقدیم بیش از ۴۳ شهید، ۴۰ جانباز و ۱۲ آزاده سرافراز سهم به سزایی در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha