جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز قدس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین برای آزادی قدس و دستیابی به انقلابی عظیم، از مسلسل‌های متکی بر ایمان و قدرت اسلام استفاده کرده و خون‌ها ریختند تا از زیر یوغ مستکبرین، جهانخوران و اشغالگران صهیونیستی خارج شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان،  خانم حسینی واعظ، مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان، در پیامی به مناسبت روز قدس آورده است: سلام و درود الهی بر اسلام عزیز و شهدای راه خدا در طول تاریخ و سلام بر شهدای ایران و فلسطین و لبنان، سلام بر مجاهدان راه حق و رزمندگان جبهه ‏های جنگ علیه باطل و درود بر بندگان صالح خداوند.

انقلاب اصیل الهی و در مسیر استقرار حکومت اللَّه، انقلابی است که انبیای الهی و پیامبر عظیم الشأن اسلام تا آخرین لحظات زندگی پر برکت خود در راه آن با تمام توان، فداکاری و ایثار نمودند، و ائمه بزرگوار، هستی خود را در راه نثار آن کردند که ارزش انقلاب هر چه بیشتر باشد، فداکاری در راه تحقق آن ارزشمندتر و ضروری‌تر است.

مردم مظلوم فلسطین برای آزادی قدس و دستیابی به انقلابی عظیم، از مسلسل‌های متکی بر ایمان و قدرت اسلام استفاده کرده و خون‌ها ریختند تا از زیر یوغ مستکبرین، جهانخوران و اشغالگران صهیونیستی خارج شوند که خداوند متعال پشتیبان مجاهدین و یار مظلومان است.

به فرموده امام راحل عظیم الشأن «مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همه مسلمین، بلکه مستضعفین بدانند و از آن نقطه حساس در مقابل مستکبرین و جهانخواران بایستند، و تا رهایی مظلومان از زیر ستم قدرتمندان از پای ننشینند».

انقلاب عظیم اسلامی که مکتبی بودن و اسلامی بودن شاخصه منحصربه‌فرد آن است، امروزه به عنوان الگویی است که انفجاری عظیم در جهان و در توده‏های ستمدیده ایجاد نمود که علت اساسی فشارهای همه جانبه استکبار جهانی به ایران و توطئه‌های گوناگون آن نیز «حمایت از فلسطین و لبنان و کشورهای ستمدیده و تحت سلطه اجانب است».

مسلمانان جهان می‌بایست با اقتدا به پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت علیهم السلام و در سبیل حق، مشکلات را با صبر انقلابی تحمل نمایند و از دسیسه‌ها و خرابکاری‌های دغلبازان که آثار شکست و زبونی در آنها مشاهده ‌می‌شود، نهراسند که دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی تمام آزادی‌خواهان و انقلابیون جهان است و هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی نباید از یاد برده شود.

طلاب، اساتید، مدیران و کارکنان مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و پیروی از رهنمودهای داهیانه نائب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تا آزادی قدس شریف؛ در کنار سایر عرصه‌های حمایت از آرمان قدس شریف و اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیان آنها، با حضور گسترده در فضای مجازی زمینه ابلاغ و انتشار گسترده بیانات راهگشا و روشنگر ولی امر مسلمین را فراهم نمایند.         

حسینی واعظ

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha