پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عفاف حکیم

حوزه/مسئول امور بانوان حزب الله لبنان با اشاره به موفقیت‌های اخیر مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی، حملات موشکی به اسرائیل غاصب را بسیار موفقیت آمیز خواند و گفت: این حملات سبب شد تا کابیه نتانیاهو متزلزل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عفاف حکیم از لبنان، مسئول امور بانوان حزب الله لبنان در همایش بانوان و قدس شریف که عصر روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی از طریق شبکه عبرات پخش شد، اظهار کرد: در این سال ها هدف گذاری خوبی برای قدس شریف گذاشته شده است، هم اینک عرصه بر رژیم صهیونیستی تنگ آمده است.

وی با بیان اینکه اولین پیروزی ها برای مسلمانان و فلسطینی ها در حال رقم خوردن است، تصریح کرد: حملات فلسطینی ها باعث تزلزل کابینه نتانیاهو شده است، درس بزرگی برای مستکبران است و باید بدانند که تفکرات اسلامی نمی گذارد آن ها بیش از این پیشروی داشته باشند و یا افکار پلیدشان را در فلسطین رقم بزنند.

مسئول امور بانوان حزب الله لبنان تاکید کرد: خوشبختانه اتفاق خوبی در حال رخ دادن است و در فلسطین نشانه هایی از آیات الهی را شاهدیم که چنین از مظلوم حمایت می کند تا چنین استقامتی را شاهد باشیم.

وی یادآور شد: همه جوامع اسلامی بدانند راه نجات در وحدت است و نگذارند دشمنان در جامعه اسلامی نفوذ کند، این یک فریضه الهی است و همه موظفیم از ملت مظلوم و حرکت مقدس قدس شریف حمایت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha