سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
روز قدس

 حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت:  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) راحل به‌عنوان روز قدس نام گذاری شد و این روز، روز دفاع از مظلومیت مردم فلسطین در برابر غاصبان و اسرائیل کودک کش است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، در برنامه سحرگاهی «شمیم سحر» سیمای مرکز قزوین گفت: جهان کفر و طاغوت همواره از اتحاد مسلمانان هراس دارد و تلاش کرده با هزینه‌های بسیار، صفوف و وحدت بین مسلمانان را بر هم بزند و تفرقه ایجاد کند.

امام جمعه شهرستان تاکستان، روز قدس را روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تقویت مقاومت اسلامی در جهان دانست و خاطرنشان کرد: مقاومت اسلامی نقش بسزایی در بیداری ملت‌های مسلمانان در دنیا داشته است.

وی ادامه داد:  با نام‌گذاری روز قدس از سوی امام خمینی (ره) همه مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در یک بزرگداشت عظیم از اسرائیل غاصب اعلام انزجار می‌کنند و با حضور خود ملت‌های آزادی‌خواه جهان را بیدار می‌کنند که در سرزمین فلسطین به مردمی مظلوم ظلم می‌شود و کودکانی کشته می‌شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: راه نجات قدس اتحاد مسلمانان است و همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) تأکید کردند با وحدت امت اسلامی می‌توانیم قدس را نجات دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: جنایت های بی شمار عوامل استکبار و صهیونیست ها در فلسطین اشغالی، لبنان، سوریه، عراق و یمن و برخی دیگر از کشورهای اسلامی ایجاب می کند، مردم فهیم و انقلابی ایران ضمن اعلان حمایت قاطع از آرمان رهایی قدس شریف و حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین، جنایت اشغالگران و حامیان آنان را محکوم کرده و همدلی و همزبانی خود را در حمایت از ستمدیدگان به منصه ظهور رسانند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha