جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: روز قدس نماد عزت و اقتدار مسلمانان است و چراغ انزجار و نفرت مسلمانان از رژیم غاصب و جعلی اسراییل همچنان روشن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز در مراسم آیین برافراشتن پرچم فلسطین که در محوطه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزارشد گفت: روز جهانی قدس، روز خاطره های حماسی مسلمانان جهان است و لعنت دائمی نصیب رژیم است.

وی افزود: در سالهای گذشته همواره شاهد راهپیمایی های بزرگ و حماسی مردم بودیم و حتی در اقصی نقاط عالم و کشورهای غیر اسلامی هم شاهد حضور باشکوه مردم در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بودیم و ملل دیگر هم با مردم فلسطین ابراز همدردی می کردند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: روز قدس نماد عزت و اقتدار مسلمانان و روز نجات کشورهای اسلامی است و چراغ انزجار از رژیم اشغالگر قدس همچنان روشن است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی امام راحل روز جهانی قدس را تعیین کردند در شرایطی بودیم که اسرائیل هر وقت اراده می کرد به ملت مظلوم فلسطین، غزه و لبنان آسیب بزند کسی نمی توانست مانع شود، اما وقتی نهال مقاومت کاشته شد موجب شد امروز صهیونیستها دست و پایشان را جمع کنند و غاصبان پذیرفته اند ماندنی نیستند و شمارش معکوس آنها آغاز شده است.

وی ادامه داد: اسرائیل آشفته ترین منطقه دنیاست و در میان مردم این رژیم اختلافات آشتی ناپذیر زیادی وجود دارد و شاهد طبقه بندی اجتماعی هستیم و آنها قوانین نژاد پرستانه دارند و اگر این جامعه را به حال خود هم  رها کنید در مسیر نابودی است. در این شرایط آشفته اگر یک مشت آهنین هم باشد شک نکنید این رژیم زودتر نابود می شود.

امام جمعه قزوین بیان کرد : هرچند سران اسرائیل تلاش کردند برخی سران عرب را زیر چتر خود بگیرند، اما کسانی که به بدترین رژیم جهان تکیه کرده اند بزودی آتش خشم خدا دامن آنها را خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به برکت ابتکار امام راحل شاهد نمایش مقاومت روز افزون اسلامی هستیم و امروز به تعداد هر پایگاه رژیم صهیونیستی موشک نقطه زن داریم که قادریم این رژیم را نابود کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: باید سرزمین های اشغالی را با مقاومت و ایستادگی و مبارزه پس گرفت و قرآن هم گفته لازم است جان، مال و امنیت غاصبان را بهم بریزید تا نابود شوند و با صدای بلند اعلام می کنیم اسرائیل باید از خانه های مردم فلسطین بیرون برود و امروز حتی یهودیان کشور ما می دانند برای تامین امنیت جهان باید اسرائیل نابود شود و آنها که فریب خوردند و در سرزمین های اشغالی جا گرفتند برای نجات خود از سرزمینهای اشغالی خارج شوند.

وی اظهار کرد: غلط های بی جایی که برخی در دوره های قبل مطرح کردند و روش سازش کارانه پیش گرفتند و گفتند ما دیگر به سلاح نیاز نداریم به بیراهه رفتند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: امروز در شرایط جنگی هستیم و در شرایطی که آمریکا داعش را با حمایت مالی سعودی ایجاد کرد و سوریه را ویران کرد باید متوجه شویم که تنها راه نجات مبارزه با ستمگران و جانیان و غاصبان است و در این راه باید سلاح و قدرت نظامی بالایی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اگر کسی بخواهد در این شرایط ما را از سلاحمان بازدارد به بیراهه رفته و ما باید دست بوس شهید سلیمانی باشیم که شر داعش را از منطقه از بین برد  و امروز هم بسیار امیدواریم و یقین داریم بساط رژیم صهیونیستی بزودی برچیده خواهد شد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: اگر فرمانی از سوی ولی فقیه صادر شود، اسراییل نابود شده و سرزمینهای اشغالی با بک فرمان رهبری بسرعت آزاد خواهد شد.

در ادامه این مراسم به صورت نمادین و به یاد مردم ستمدیده سرزمین های اشغالی، پرچم فلسطین به اهتزاز و حاضران فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند.

 روز قدس نماد عزت و اقتدار مسلمانان است

 روز قدس نماد عزت و اقتدار مسلمانان است

 روز قدس نماد عزت و اقتدار مسلمانان است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha