چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
روز قدس

حوزه/ خانم نادران استاد مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول گفت: مسلمانان باید با بصیرت و تفکر بیدار اسلامی مانند شهید سلیمانی، آرامش را در اسرائیل و آمریکا بشکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، نشست سیاسی با موضوع اهمیت روز قدس در مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول برگزار شد.

خانم عطیه نادران با اشاره به اهمیت روز قدس بیان کرد: بنابر شواهد تاریخی و قرآن کریم، یهودیان با ادعای شناخت ویژگی‌های پیامبر آخرالزمان و ایمان به او، در اطراف شهر مدینه پایگاه‌های یهودی را بنا کرده و منتظر ظهور ایشان بودند.

وی، بر اساس آیات و روایات قوم یهود را از لجوج‌ترین قوم‌های تاریخ معرفی کرد و افزود: با اینکه یهودیان از لحاظ علمی و فرهنگی از سطح بالایی برخوردار بودند، اما نژادپرستی این قوم لجوج باعث شد نه تنها به حضرت رسول ایمان نیاورند بلکه با تشکیل حکومت حضرت، دشمنی خود را با او آشکار کردند.

نادران با بیان اینکه قدس اولین قبله‌ مسلمانان است، خاطرنشان کرد: یهودی‌ها می‌دانستند که قدس سرزمین همه ادیان مقدس بوده و اولین قبله‌ مسلمانان جهان آنجاست، به همین دلیل، پیامبر و مسلمانان را مورد سرزنش قرار می‌دادند.

استاد حوزه خواهران گفت: در تاریخ بشریت بسیار سعی کردند تا رنگ و بوی اسلامی بودن را از سرزمین قدس بگیرند تا جایی‌که مانع تبلیغ دین اسلام توسط پیامبر(ص) در سرزمین قدس شدند.

نادران با استناد به سخن امام خمینی(ره) تاکید کرد: بر اساس سخن امام(ره) که: «من روز قدس را روز اسلام می‌دانم»، روز قدس روز دفاع از اسلام و تفکر اسلامی است و مسلمانان باید با بصیرت و تفکر بیدار اسلامی مانند شهید سلیمانی که آرامش را از صهیونیست ها سلب کرد، مسلمانان هم باید این آرامش را در اسرائیل و آمریکا بشکنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha