پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران قزوین

حوزه / مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین گفت: روحانیون در دوران دفاع مقدس به عنوان پرچمداران نهضت عاشورایی در جبهه ها توانستند در عملیات مختلف نقش مهمی در پیروزی کشورمان ایفا کنند.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حقایق پور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، صبح امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، به ویژه شهدای روحانیت گفت: ایثارگران روحانی در ارتقای فرهنگ دینی و ایثار و شهادت پیشتاز هستند که این مهم بیانگر روحیه بالای آنها در شناساندن سیره اهل‌بیت(ع) و شهدا به قشرهای مختلف جامعه بوده و تلاش‌ها آنها قابل تحسین است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد:  امروز روحانیون چون دیده بان هایی تیز بین، در عرصه دفاع از ارزش های دینی تلاش می کنند تا در سنگر تبلیغ و ترویج اندیشه های ناب اسلامی حضوری پر رنگ داشته باشند.

وی اظهار کرد: در جنگ نابرابری که یک طرف جبهه فضایل و اخلاق و ایمان و طرف دیگر جبهه شرک و کفر و گناه بود، روحانیون در تقویت معنویت و باورهای دینی رزمندگان نقش موثری داشتند.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: رزمندگان دلاور و شجاع ما با روحیه مثال زدنی در کنار روحانیت نگذاشتند یک وجب از این خاک به تصرف دشمن درآید.

حقایق پور خاطرنشان کرد: روحانیون در دوران دفاع مقدس به عنوان پرچمداران نهضت عاشورایی در جبهه ها توانستند در عملیات مختلف نقش مهمی در پیروزی کشورمان ایفا کنند.

 مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین گفت: روحانیون نقش بسزایی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس داشتند، چرا که  این عزیزان همواره در تعلیم و آموزش مسایل دینی به دانش‌آموزان در مدارس و همچنین به رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نقشآفرین بودند.

وی ادامه داد: باید تعاملات و همکاری حوزه علمیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران تقویت شود تا در اشاعه فرهنگ دینی و ایثار و شهادت در جامعه توفیقات روزافزونی حاصل شود.

در پایان این دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیر حوزه علمیه قزوین تقدیر کرد.

روحانیون در دفاع مقدس پرچمدار بودند

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha