جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نوروزی قزوین

حوزه / مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین گفت: همه باید برای برگزاری انتخابات با مشارکت بالا تلاش کنیم چرا که این امر در تداوم و استمرار نظام اسلامی تاثیرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام رسول نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین به انتخابات خرداد ماه پرداخت و گفت:  توجه به تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات، مورد توجه و نظر اقشار مختلف مردم است و باید زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات بیش از پیش فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات راهکاری برای تحقق اصلی ترین شعار انقلاب  ومهمترین شعار نظام اسلامی، دموکراسی و تأثیرگذاری رأی و نظر مردم در سرنوشت کشور است که از طریق انتخابات محقق می شود.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حضور و همراهی مردم در انتخابات، لبیک به امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب، شهدای گرانقدر و نظام مقدس جمهوری اسلامی است..

وی ادامه داد:  پیشرفت کشور در گرو استقرار دولت توانمند، متخصص، مقتدر و انقلابی است.

حجت الاسلام نوروزی اظهار کرد: مشارکت جدی ملت ایران در انتخابات در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه بزرگ است که به جهانیان ثابت می‌کند ملت در برابر دشمنان اسلام می‌ایستد و توطئه های آنها را با هوشیاری خنثی می‌کند.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین ادامه داد: ملت بزرگ و شریف ایران، همواره در طول دوره‌های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در راستای حفظ آرمان‌های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی نموده و با هوشیاری و مقاومت خود توطئه‌های دشمنان را که خواهان تضعیف اقتدار کشور بوده و هستند، از میان برده است.

وی اظهار کرد: بدخواهان ملت و نظام همواره در خواب شیطانی خود، آرزوی به ثمر نشستن طرح‌های تفرقه‌انگیز خود را نه برای این مرز و بوم که برای منطقه و جهان اسلام  در سر داشته و در هر دوره انتخابات نیز با هجمه رسانه‌ای و تبلیغاتی به امید دستیابی به اهداف شوم خود نشسته‌اند، اما ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران، هر بار خواب شوم آنان را آشفته‌تر کرده است و این‌بار نیز بی‌تردید شکوه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های  رأی، توطئه های شوم آنان را نقش برآب خواهد کرد.

حجت الاسلام نوروزی به اهمیت انتخابات سال جاری پرداخت و بیان کرد: اولین انتخابات بعد از صدور بیانیه گام دوم و درحالی که اوضاع جهانی در حال تغییر و دگرگونی است، اوفول هژمونی آمریکا و ظهور قدرت های مهم جهانی و بین المللی، مانند چین و روسیه و ایجاد جامعه چند قطبی و پیروزهای مهم و تاثیرگذار نظام اسلامی در عرصه بین الملل، پیروزی جبهه مقاومت در یمن، تقویت جبهه مقاومت در عراق و هدف قرار دادن پایگاه های آمریکا و ضربات مهلک به رژیم صهیونستی  و تلاش برای روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی اهمیت این انتخابات را چندین برابر می کند.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین گفت: همه باید برای برگزاری انتخابات با مشارکت بالا تلاش کنیم، چرا که این امر در تداوم و استمرار نظام اسلامی تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha