جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / نشست معاونان آموزش مدارس سطح یک حوزه علمیه قم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد گفت: مسئولین مدارس باید معنویت را به طلاب منتقل نمایند؛ اخلاق و معنویت بود که مولّد انقلاب اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد در نشست معاونین آموزش مدارس علمیه سطح یک قم که در مدرسه حقانی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهدای این مدرسه گفت: به طور معمول برنامه هایی که به دست ما می رسد از سوی فعالان در صف و میدان هستند.

وی افزود: برنامه پنج ساله حوزه های علمیه در حال ارزیابی است؛ سامانه ای به همین منظور ایجاد شده است تا مدیران، معاونان و اساتید مدارس علمیه بتوانند نظرات، ارزیابی ها و پیشنهادات خود را از این طریق ارائه دهند.

معاون آموزش حوزه بیان داشت: جایگاه مسئولین مدارس علمیه جایگاه خیلی رفیع و مهمی است؛ اگر واقعاً در راه خدا اذیت شویم بنا بر فرموده خداوند اینها بی پاداش نمی مانند.

وی گفت: اهمیت طلابی که در دوره سطح یک تحت تعلیم مدارس علمیه هستند خیلی بالاست؛ زیرا طلاب در این دوره در حال شکل گیری علمی، معنوی و شخصیتی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد خاطرنشان کرد: مسئولین مدارس باید معنویت را به طلاب منتقل نمایند؛ اخلاق و معنویت بود که مولّد انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: ما باید از کادر اجرایی به سمت کادر علمی پیش برویم و این برنامه ابلاغ شده است؛ باید کادر اجرایی توان تدریس و پشتوانه علمی را دارا باشند.

معاون آموزش حوزه گفت: به دلیل ورود به گام دوم انقلاب اسلامی ما چاره ای جز ایجاد تحول در حوزه نداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha