جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/نماز عید فطر در مصلای پردیسان

معاون سازماندهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام علی نوری به صدا و سیما گفت: بر اساس مصوبه جلسه ۶۶ ستاد ملی مقابله با کرونا در چهارم اردیبهشت، نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرهای قرمز و نارنجی در فضای باز و در شهرهای زرد و آبی بر اساس طرح مدیریت هوشمند در مصلی‌ها و مساجد برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم شریف و مومن برای شرکت در نماز عید سعید فطر حتما ماسک و وسایل شخصی مورد نیاز همچون سجاده، مهر، تسبیح و ... را به همراه داشته باشند.

معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: افراد با بیماری‌های زمینه‌ای و علائم بیماری از حضور در نماز پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش از این، ستادهای نمازجمعه و ائمه جمعه سراسر کشور در برپایی نمازهای جمعه به خوبی شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند، ادامه داد: در این زمینه در صورت لزوم، مدیران دفاتر استانی در هماهنگی با ستاد کرونا استان با هدایت نماینده ولی فقیه تصمیمات مربوط به استان را خواهند گرفت.

حجت الاسلام نوری از ستادهای نماز جمعه و کارگزاران مساجد خواست تا محیط برگزاری نماز عید سعید فطر را به شکل مناسب برای برگزاری یک نماز باشکوه آمده کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha