جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ یک خبرنگار عراقی گفت: "صدام" ارواح ما را به سرقت برد و بهترین مردان ما را کشت و دست های ما را آلوده کرده و ما را به بردگی گرفت، امّا سردار سلیمانی این روح را به ما بازگرداند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خانم فاطمه نصراوی خبرنگار و فعال رسانه‌ای عراقی در واکنش به صحبت های اخیر در خصوص سردار شهید سلیمانی در یادداشتی نوشت:

ای کاش زبانی بود که با آن با ملت بزرگ ایران صحبت می کردم و به بعضی از کسانی که به سیاست و مدیریت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اعتراض دارند، حرف هایی را بیان می کردم.

روز تشییع حاج ابومهدی المنهدس در عراق، حرکت می کردیم و متوجه نبودیم پیرامونمان چه می گذرد. از پل "الجادریه" عبورکردم و پیاده از چهار راه ها و ایست و بازرسی های نظامی گذشتم و این مطلب به ذهنم خطور کرد که "صدام" ارواح ما را به سرقت برد و بهترین مردان ما را کشت و ما را به بردگی گرفت، امّا سردار سلیمانی این روح را به ما بازگرداند.

 "قریبی" از رزمنده های حشد الشعبی به من گفت، حاج قاسم در میدان های نبرد بر ما پیشی می گرفت و هنگامی که در هر عملیات احساس خطر می کرد، از ما می خواست که بایستیم و منتظر بمانیم. سردار سلیمانی همچون پدری مهربان جویای حالمان می شد و از سلامت ما اطمینان می یافت. در کنار او آماده بودیم که خود را در آتش بیاندازیم. ما به ویژه عراق خیلی دلتنگ او هستیم.

"قریبی" زمانی که به این حرف رسید، گریه کرد؛ آن حرف این بود: "سردار سلیمانی اعتماد به نفس را در ما زنده کرد و ما ارزش و وظیفه خود را فهمیدیم و خلاصه روح را به جان ما بازگرداند".

دیگر دنیا مثل زمانی که شما (حاج قاسم و ابو مهدی) حضور داشتید، نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • وحیده IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    سردار شهید عزیزم،تا ابد داغدارت خواهیم بود.نه گذر زمان داغت را سرد کرد،نه سردی خاک یادت را کمرنگ میکند.