پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی عرب پور

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله (ع) کرمان با تاکید بر این که حاج قاسم با اکسیر تقوا به محبوبیت جهانی دست یافت، گفت: سردار سلیمانی در دل های مردم سوریه، عراق، یمن و لبنان انسان مقدسی است، چراکه واژه شجاعت را به ارتش سوریه و عراق بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام علی عرب پور، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله (ع) کرمان، امروز در مراسم چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مصلی المهدی (عج) بیرجند برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی مطیع اهل بیت(ع) بوده است، گفت: ۳۰ سال همراه با سردار سلیمانی بوده ام و به جرات می گویم ایشان ذره ای از مسیر اهل بیت در طول زندگی شان خارج نشدند.

وی ادامه داد: قسم می خورم شهید سلیمانی ذره ای کبر و غرور نداشت و در اندیشه ایشان همه انسان ها بندگان خدا بودند؛ اما حد و مرز و خطوط قرمزی نیز برای خود داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله (ع) کرمان با بیان اینکه خداوند به حاج قاسم عزت داد و ایشان را سردار دل های همه ی مردم کرد، تصریح کرد: شهید سپهبد سلیمانی وقتی به نماز می ایستاد عارف واقعی بود و منش کریمانه او بر روی سربازان و ژنرال های سوریه و عراق تاثیر مثبت گذاشته بود.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی خود را در برابر فرزندان شهدا ذلیل می دید، خاطرنشان کرد:شهید سلیمانی حتی در میدان جنگ و نبرد کوچکترین مسائل شرعی و حقوقی افراد را براساس عدالت و اخلاق مراعات می کرد.

وی ادامه داد: حاج قاسم در دل های مردم سوریه، عراق، یمن و لبنان انسان مقدسی است، چراکه واژه شجاعت را به ارتش سوریه و عراق بازگرداند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله (ع) کرمان با بیان اینکه دشمن از اسم حاج قاسم هراس داشت و نام او عامل بسیاری از موفقیت ها در منطقه بود، عنوان کرد: هفت کشور برای تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی درخواست داده بودند؛ او با اکسیر تقوا به محبوبیت جهانی دست یافت.

حجت الاسلام عرب پور شهید حاج قاسم سلیمانی را منشأ اثرات و تحول در زندگی بسیاری از جوانان و مردم دانست و تاکید کرد: خون شهید تحول آفرین است و حاج قاسم خود را سرباز ولایت می دانست.

وی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی وحدت ملت ایران و عراق را افزایش داد و پیام مکتب مقاومت و ایستادگی را به جهان مخابره کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله (ع) کرمان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی از شهرت گریزان بود، تصریح کرد: در دست خط به جا مانده از سردار دلها نوشته شده است "خداوندا مرا بپذیر، خداوندا عاشق دیدارتم، همان دیداری که موسی را ناتوان از ایستادن و نفس کشیدن نمود، خداوندا مرا پاکیزه بپذیر".

حجت الاسلام عرب پور در پایان به وحشت رژیم صهیونیستی از دستاوردهای شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره و یادآور شد: این شهید بسیار قانع و با مناعت طبع و همیشه در انتظار شهادت بود و در نهایت به این آرزویش رسید.

انتهای پیام /۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha