جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مکتب مقاومت

حوزه/ دکتر صفاءالدین تبرائیان خطاب به حاضران در همایش مکتب مقاومت مدرسه علم و عمل سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: ابراز ارادت مردم نسبت به حاج قاسم سلیمانی را باید در خلوص نیت این شهید بزرگوار ملاحظه کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، دکتر صفاءالدین تبرائیان محقق و نویسنده مرکز انقلاب اسلامی ایران با حضور در همایش مکتب مقاومت مدرسه علم و عمل سازمان تبلیغات اسلامی که صبح امروز در مجتمع نور شهر مقدس قم برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این همایش که تقریبا مصادف شده است با چهلمین روز سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و می تواند یک برکت الهی ویژه ای داشته باشد و این عنوان مقاومت را باید مقدس بدانیم.

وی با یاد شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: حاج قاسم یک شخصیت ویژه ای داشت که می بینیم ارادت مردم غیر ایرانی با ارادت مردم ایران نسبت به ایشان فرقی نمی کند و این نشان دهنده خلوص نیت حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: غیر ممکن است فردی خلوص نیت در فکر و عمل نداشته باشد و مردم نسبت به او ارادت داشته باشند و این مطلب را می توان در افراد دیگر که دارای خلوص نیت است دید که چطور با این ویژگی برای نجات انسان ها قدم برداشته اند.

این نویسنده انقلاب اسلامی به نقل از حاج قاسم سلیمانی در مورد سید حسن نصرالله اظهار داشت: نکته جالب اینکه که شهید حاج قاسم سلیمانی در سید حسن نصرالله چیزی دیده بود که از او با لفظ آیت الله سید حسن نصرالله خطاب می کرد و شیفته و مجذوب این سید بزرگوار شده بود!

وی با بیان ارادت مردم نسبت به حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم حاج قاسم را به خلوص نیت و تواضع احترام میکنند نه به خاطر عناوین و مقامات مصطلح که وجود دارد و این را میتوان در افراد غیر ایرانی مشاهده کرد و این نشان از آیه 《یَقْذِفُهُ اللّه‏ُ فِی قَلْبِ مَنْ یَشآءُ》است.

این نویسنده انقلاب اسلامی با بیان دشمنی های آمریکا اظهار داشت: ما نباید از دشمنی ها آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران تعجب کنیم چرا انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردم عزتمند ایران توانسته است هیمنه استکباری آمریکا را در جهان بشکند و به مردم جهان ثابت کند که در مقابل آمریکا می توان ایستاد و مبارزه کرد.
وی ادامه داد: مردم آزاد ایران توانستند پهلوی ژاندارم آمریکا در منطقه را از بین ببرد و همچنین اقدام به دستگیری  دیپلمات جاسوس های آمریکایی در سفارت آمریکا کند که دست به جاسوسی علیه مردم ایران می زدند.
دکتر تبرائیان افزود: آمریکایی علاوه بر شکست های خود در داخل ایران در منطقه نیز شکست خورده است و این را از چشم ایران می بینند چرا که آمریکایی ها در صدد از بین بردن حکومت و کشور سوریه بودند تا با این کار در واقع محور مقاومت در منطقه را نابود کنند.

این محقق انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: آمریکا و رژیم صهیونستی از کشور سوریه و بشار اسد نیز خشمگین است چرا که سوریه باعث شده است حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و فلسطین با شکست مواجه شود و قدرتمند ترین ارتش جهان و منطقه از گروه های مقاومت شکست بخورد و جنوب لبنان تبدیل به قتلگاه سربازان رژیم صهیونیستی شود.

دکتر تبرائیان با بیان اسنادی توضیح داد: بطور خلاصه باید گفت تمام اقدامات استکبار جهانی در منطقه که از دهه های قبل شروع شده است با هدف نابودی کشور سوریه است که در همسایگی رژیم صهیونیستی واقع شده است و بهار عربی و ایجاد داعش فقط برای از بین بردن سوریه طرح ریزی شده بود.

وی در پایان با بیان اقدام کشورهای غربی و عربی در اعزام تروریست بین المللی به سوریه اظهار داشت: طبق آمار خود غربی ها در مورد اعزام چندین هزار تروریست از نقاط مختلف جهان برای به نابودی کشاندن حکومت و کشور سوریه، این سوال باید در افکار مردم جهان نقش ببندد که با چه مجوزی این اقدام غیر قانونی در قرن بیستم توسط کشور های غربی صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha