پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید حسن موسوی - رئیس انجمن شیعیان جامو وکشمیر

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی گفت: هدف قرار دادن دانش آموزان بی گناه برای اهداف سیاسی و اختلافات عقیدتی بسیار دردناک و غیر قابل تحمل است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی رئیس انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر هند حمله تروریستی به کودکان مدرسه در کابل، پایتخت افغانستان را به شدت محکوم کرد و با ابراز تاسف و غم و اندوه از دست دادن جان با ارزش دانش آموزان دختر در فاجعه به خانواده های دانش آموزان کشته شده تسلیت گفت.

وی اظهار داشت: هدف قرار دادن دانش آموزان بی گناه برای اهداف سیاسی و اختلافات عقیدتی بسیار دردناک و غیر قابل تحمل است. برخی عقب نشینی نیروهای خارجی از افغانستان را برخلاف منافع خود می دانند و خواهان ادامه خشونت و کشتار در افغانستان هستند.

وی با بیان اینکه چنین اقدامات غیرانسانی در ماه مبارک رمضان نسبت به فاجعه اخیر سرکوب نمازگزاران توسط نیروهای اسرائیلی در مسجدالاقصی و هتک حرمت مسجد واکنش شدید نشان داد و گفت: نمی توانند با چنین اقدامات ضد اسلامی و ضد بشری مسلمانان فلسطین را از حق عبادت در مسجد الاقصی محروم کنند. مسجدالاقصی اولین قبله مسلمانان است و امت اسلامی نمی تواند نسبت به شرایط و وقایع رخ داده در مسجدالاقصی بی تفاوت باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha