پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 958060
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
تصاویر/ بزرگداشت شهدای دانش آموز غرب کابل درکاشان با حضورآیت الله  سلیمان

حوزه / مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز غرب کابل، به همت هیئت محبان حضرت ابوالفضل(ع)، در پارک شهدای ناجی آباد کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، شامگاه دوشنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، خانواده شهدای مدافع حرم، ایثارگران، روحانیون،  و اقشارمختلف مردم، مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز غرب کابل، به همت هیئت محبان حضرت ابوالفضل(ع)، در پارک شهدای ناجی آباد کاشان برگزار شد.

در این مراسم پس از مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) و جزء خوانی قرآن توسط قاریان ممتاز کشوری، حاج اصغر رجایی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نقش لشکر فاطیمون در مبارزه با گروه تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: این عزیزان در جبهه های مقاومت به عشق حضرت زینب (ع) با ایثار و فداکاری حماسه های ماندگاری در دفاع از حریم اهل بیت (ع)خلق کردند.

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی غرب کابل که منجر به شهادت تعدادی از دانش آموزان دختر مظلوم افغانستان شد، گفت: ما خودمان را در غم خانواده های این شهیدان عزیز و مردم افغانستان شریک می دانیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، خون شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم را موجب تحول درجهان اسلام دانست و افزود: مدافعین حرم توانستند نظام سلطه و امویان زمان را به زانو در بیاورند. 

وی در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله سیدمهدی یثربی(ره)، گفت: حضور آیت الله یثربی (ره) در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس و یادواره های شهدای منطقه کاشان روحیه مضاعفی به رزمندگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رسول ملکیان اصفهانی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    انا لله و انا الیه راجعون : خدا رحمت کند شهدای این فاجعه را. برعلمای اسلام است که بر وحدت پای فشاری کنند ؛ و با جهالت مبارزه کامل ؛ و برای بصیرت افزائی مردم و گروهها و دولتها درجغرافیای اسلام نورافشانی نمایند.
  • حسینی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    0 0
    خدایشان بیامرزد، خداوند به بازماندگانش صبر عنایت فرماید. سران کشورهای اسلامی، خصوصا روسای جمهور غربگرا، باید بدانند! استکبار جهانی هر گز نخواهد گذاشت که مسلمانان روی آرامش را به خود ببینند، تنها راه نجات از دست شیاطین و دشمنان مکتب اهل بیت(علیهم السلام)، اتحاد و پیروی از ولایت فقیه می باشد.