پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 958084
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
image.png

حوزه/ عضو جامعه مدرسین، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کابل خواستار عدم سکوت مجامع حقوق بشری و دولت های جهانی مدعی حقوق بشر در برابر این خشونت های غیرانسانی و وحشیانه تکفیری ها شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بیانیه آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی جنایت اخیر در  کابل افغانستان بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
اقدام جنایتکارانه و تروریستی در شهر کابل افغانستان در ماه رمضان ماه رحمت الهی که منجر به شهادت و مجروح شدن دانش آموزان  و نوجوانان بی گناه دختر مدرسه سیدالشهدا شد موجب تاسف و تاثر شدید گردید.

این جنایت و حادثه دردناک که قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد به شدت محکوم است و  مجامع حقوق بشری و دولت های جهانی مدعی حقوق بشر  در برابر این خشونت های غیرانسانی و وحشیانه تکفیری ها نباید سکوت کنند.

از دستگاه های دولتی، امنیتی و حفاظتی کشور افغانستان انتظار می رود در تامین امنیت عموم مردم و غیر نظامیان تدبیری بیشتری بیندیشند و از تکرار شدن چنین حادثه دردناکی جلوگیری نموده و عاملان این حادثه دلخراش را به مجازات عمل وقیحانه خود برسانند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های داغدار و معزز این شهیدان و مردم شریف کشور افغانستان برای مجروحین و آسیب‌دیدگان شفای عاجل را مسألت دارم.

محسن فقیهی
۲۰ اردیبهشت۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha