شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جنایت تروریستی در کابل

حوزه/مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در پی انفجار تروریستی کابل بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران که در پی انفجار تروریستی کابل صادر شد، آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

«بای ذنب قتلت» تکویر_۹

به خاک و خون کشیده شدن ده‌ها دختر دانش‌آموز در کنار گروه دیگری از مسلمانان بی‌گناه در پایتخت افغانستان قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و احساسات هر مسلمانی را جریحه‌دار می‌کند.

کشتار مردم عادی برای دست یافتن به اهداف استکباری و شیطانی حادثه‌ای تازه در میان ملت‌های رنج‌کشیده به‌ویژه کشورهای مسلمان نیست. افغانستان عزیز نیز که سال‌هاست از مشکلات داخلی رنج می‌برد و مطامع دولت‌های جائر مانع از دست یافتن آن به امنیت می‌شود، این بار به دست ایادی کوردل و شقی، قربانی اغراض تجاوزطلبانه گشت.

اتحاد و همدلی گروه‌های مختلف در کنار تبیین اصول مترقی انسانی که رسول اعظم پیامبر مهربانی برای ابلاغ آن مبعوث گشته‌اند، از سوی رهبران دینی مسلمان در افغانستان و سایر ملل اسلامی، علاوه بر خروج و اخراج نیروهای نظامی شیطان بزرگ و سایر دول استعمارگر می‌تواند راه را برای دست‌یابی به استقلال حقیقی، امنیت پایدار و ثبات سیاسی در کشورهای اسلامی فراهم نماید.

از رهبران دینی سایر ادیان نیز انتظار می‌رود با موضع‌گیری صریح و مبتنی بر آموزه‌های انسانی پیامبران الهی در حد توان خود مانع سفاکی و ددمنشی ظالمان و زورگویان عالم گردند.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حادثه تروریستی شهادت دانش‌آموزان و مردم بی‌گناه افغانستان را به ملت و دولت افغانستان تسلیت عرض می‌نماید و ضمن آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان این حادثه، علو درجات این شهدا و بهبودی و سلامت مجروحان آن را از درگاه احدیت مسالت دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha