شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حادثه تروریستی کابل

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت به شهادت رساندن زنان و دختران مسلمان مظلوم در مدرسه سیدالشهداء کابل توسط داعش بیانیه ای صادر کرد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت به شهادت رساندن زنان و دختران مسلمان مظلوم در مدرسه سیدالشهداء کابل توسط داعش بیانیه ای صادر کرد که بدین شرح است: 

      

قال الله الحکیم: بأی ذنب قتلت
خبر به شهادت رسیدن عده‌ای از دانش آموزان دختر مسلمان افغانستان، دل هر آزاده در جهان را به درد می‌آورد، داعش این پدیده شوم و ویروس مرگ آور و فتنه انگیز با خیانت و خباثت که دست پرورش یافته صهیونیزم بین الملل است، به دنبال اسلام هراسی، همراهی با استکبار و صهیونیزم را عملاً در دستور کار خود قرار داده است.
این قبیله خون آشام و بدطینت باید از صفحه روزگار به طور کامل محو گردند و دولت‌های استکباری و صهیونیزم دست از پشتیبانی این حیوانات آدم‌ نما بردارند. 
مجمع نمایندگان طلاب ضمن تسلیت به حضرت بقیة الله الاعظم روحی له الفدا و نائب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای«مدظله العالی» و امت اسلام به ویژه مردم سنی و شیعه افغانستان، پیشنهاد می‌نماید دولت‌های اسلامی برای جلوگیری از تکرار این وقایع تلخ و حفظ عزت و اقتدار امت واحده قرآنی با تشکیل کمیته مشترک پیگرد قضایی حکم قصاص مسببان و عاملان این جنایت بزرگ را صادر و همه دولت‌ها و ملت‌های جهان اسلام را هم قسم، به انتقام از داعش جزو وظایف ذاتی و انسانی خود بدانند.
از مجامع جهانی و بین المللی حقوق بشر درخواست جدی داریم که دست از شعارزدگی برداشته و این جنایت ضدبشری را محکوم کرده و سازمان ملل را در مقابل وحشی‌گری‌گروه‌های افراطی و تروریستی پاسخگو بداند.
امروز انفعالی عمل کردن و سکوت مجامع جهانی، نفوس محترم مردم جهان را به مخاطره انداخته است، قطعاً خون این مظلومان بی‌گناه بی‌پاسخ نخواهد ماند و حزب الله افغان که در مقابل ددمنشی‌های این رذلان حمله‌ور بر حریم اهلبیت علیهم السلام در گردان‌های فاطمیون و زینبیون، با سینه سپر کردن در مقابل حملات این ناپاکان روزگار، پیروز گشته و ثابت نمودند مقاومت رمز ماندگار تاریخ است، ساکت نخواهند نشست.
قطعاً این مردان میدان اجازه نخواهند داد که داعش و دیگر گروه‌های افراطی و تروریستی استمرار حیات یافته و به جنایات خود ادامه دهند.

      

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
 مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم  

۱۴۰۰/۲/۲۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha