جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تهرانی

حوزه/ مدیر جدید آموزش حوزه های علمیه خواهران گفت: تحقق اهداف در معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران تلاش شبانه روزی می طلبد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی تهرانی در مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران که در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، از خدمات و تلاش های معاونان و مدیران سابق آموزشی به ویژه مرحومه خانم داودی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل قدردانی کرد.

وی با بیان این که تحقق اهداف در معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران تلاش شبانه روزی می طلبد، اظهار داشت: امیدوارم با یاری همکاران بتوانیم تلاش های مثمرثمر و قابل قبولی را در این عرصه داشته باشیم.

معاون جدید آموزش حوزه های علمیه خواهران تأثیرگذاری علمی و تربیتی اساتید بر روی طلاب را بسیار مهم دانست و افزود: در همین راستا ارتقای اساتید و تدوین استانداردهای آموزشی از ضروریات است و معاونت آموزش این دغدغه را با جدیت دنبال خواهد کرد.

وی تصریح کرد: آوازه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران باید همچون حوزه های علمیه برادران باشد و رسیدن به این مهم، نیازمند برنامه ریزی دقیق و تلاش مضاعف است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha