پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
وبینار پرسمان سیاسی

حوزه/ مدیرکل امور فرهنگی ـ تربیتی حوزه های علمیه خواهران گفت: وبینار پرسمان سیاسی با محوریت انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نامخواه در گفت و گویی از برگزاری وبینار پرسمان سیاسی با محوریت انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و اظهار داشت: این وبینار با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

وی افزود: ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی و بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم نیز از دیگر مشارکت کنندگان در برگزاری این وبینار هستند.

مدیرکل امور فرهنگی ـ تربیتی حوزه های علمیه خواهران با بیان این که وبینار پرسمان سیاسی با محوریت انتخابات ریاست جمهوری با موضوع «پاسخ گویی به شبهات سیاسی و انتخاباتی» برگزار می شود، ادامه داد: در این وبینار حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده، معاون راهبردی و سیاسی سازمان بسیج اساتید و طلاب ارائه بحث خواهند داشت.

در این وبینار به سؤالاتی همچون «چرا دوباره برای جمهوری اسلامی رفراندوم برگزار نمی شود»، «آیا جمهوری اسلامی به اهداف خود رسیده است؛ به کدام یک؟»، «ویژگی کاندیدای اصلح چیست و چگونه می توان اصلح را تشخیص داد» و ... پاسخ داده خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: این وبینار ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴٠٠ به صورت مجازی برگزار می شود و علاقه مندان به حضور در وبینار می توانند از طریق لینک  b۲n.ir/majmaenghelabبه عنوان میهمان در این برنامه حضور داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha