جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که ستون فقرات تحول در حوزه، آموزش است، گفت: آموزش در عین حالی که باید به خوبی و در چارچوب استانداردها عملیاتی شود، اما در تدابیر آن نباید اضطراب ساز عمل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران که در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، از خدمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، معاون سابق آموزش تقدیر و تشکر کرد.

وی تدوین برنامه پنج ساله حوزه های علمیه خواهران در بخش آموزش، ایجاد برخی گروه های علمی، راه اندازی سامانه مدرس با کمک مرکز فناوری و پذیرش به صورت پیشرفته را برخی از خدمات حجت الاسلام والمسلمین فاضل برشمرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که ستون فقرات تحول در حوزه، آموزش است، افزود: هر فردی در حوزه باید احساس کند که در مرکز اصلاح قرار دارد، تا سرعت تحقق برنامه ها و آرزوها افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: آموزش در عین حالی که باید به خوبی و در چارچوب استانداردها عملیاتی شود، اما در تدابیر آن نباید اضطراب ساز عمل کرد، یعنی مدل برنامه ریزی و تصمیم گیری در معاونت آموزش نباید مدل اضطراب ساز باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور تصریح کرد: مسئولان آموزشی برای اتخاذ تصمیمات صحیح و حرکت به سمت پیشرفت و تعالی در برنامه ها، لازم است در تصمیم سازی ها با طلاب، اساتید، مدیران و ... گفت و گو داشته باشند و مجموع نظرات را ببینند.

وی یکی دیگر از وظایف معاونت آموزش را بهره مندی حداکثری از سامانه مدرس در دوران کرونا و پساکرونا عنوان کرد و بیان داشت: این سامانه می تواند کمک زیادی به طلاب خواهر به ویژه طلاب متأهل در بحث آموزش و تحصیل انجام دهد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران در پایان گفت: نشاط در آموزش باید به گونه ای ایجاد شود که طلاب، اساتید، مدیران و کادر آموزشی تحول در حوزه را احساس کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    این چه کلمه ای هست که شما در جمع خواهران به زبان آوردید... ستون فقرات یعنی چه؟! قولوا للناس حسنا مسئول حوزه خواهران خیلی باید مواظب رفتارش باشد، هر کلمه ای به زبان نیاورد، لبخند بی جا نزند و خلاصه باید خیلی باتقوا باشد.