جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آموزش تولید محتوا با تلفن همراه

حوزه/ مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران از برگزاری دوره آموزش تولید محتوا با تلفن همراه ویژه خواهران طلبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ماندانا جلالی اظهار داشت: به همت اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران و با مشارکت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان دوره آموزش تولید محتوا با تلفن همراه ویژه بانوان طلبه و مبلغ استان خوزستان برگزار شد.

وی با بیان این که این دوره به صورت مجازی با حضور بیش از ۱۳۰ بانوی طلبه و مبلغ از مدارس علمیه خواهران استان خوزستان برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری این دوره تربیت نیروی فعال در زمینه تولید محتوا برای فضای مجازی بود.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: این دوره در ۱۲ جلسه شامل ۶ جلسه آموزشی و ۶ جلسه رفع اشکال و نقد تولیدات برگزار شد و در مجموع بیش از ۶۰۰ اثر در قالب فعالیت کلاسی توسط طلاب در این دوره تولید شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی تولید عکس نوشته، تایپوگرافی و تولید کلیپ با رویکرد اسلامی و با استفاده از نرم افزارهای قابل استفاده در تلفن همراه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خانم جلالی در پایان با بیان این که برگزاری این دوره ها ادامه خواهد داشت، گفت: در تلاش هستیم با برگزاری چنین دوره هایی بتوانیم طلاب و مبلغان را در عرصه هنر و رسانه تقویت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha