جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: حضور مردم در انتخابات به معنای آن است که مردم بعد از ۴۲ سال هنوز استوار ایستاده و به نظام، رهبری وآرمان های والای شهدا وفادارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز  امروز در دیدار با جمعی از مسئولین شهرستان بویین زهرا در رابطه با انتخابات سال جاری گفت: حضور مردم برای بیگانگان در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه انتخابات ناامیدکننده است و استکبار جهانی با دیدن این مشارکت، فکر توطئه را از سر خود بیرون می‌کند.

امام جمعه بویین زهرا خاطرنشان کرد: ملت ایران با شرکت در انتخابات به دشمنان اعلام می کنند که همیشه حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی و آرمان های والای انقلاب بوده  و ادامه دهنده راه شهدا و امام خمینی (ره) هستند.

وی ادامه داد: زیرساخت لازم برای حضور پرشور مردم در این انتخابات فراهم است و به یاری خداوند باشکوه ترین انتخابات در ادوار نظام جمهوری اسلامی را در سال ۱۴۰۰ شاهد خواهیم بود.

رضوانی ادامه داد: حضور پرشور مردم در این رویداد سیاسی مبین عقیده خالص و ولایی ملت ایران نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی است که در این انتخابات بیش از پیش متجلی می شود.

وی اظهار کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری به طور قطع توطئه ها و کارشکنی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی می کند.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: انتخابات سرمایه ای ارزشمند و ماندگار است که مقبولیت و عظمت جمهوری اسلامی را در بین آحاد جامعه دوچندان می کند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: پایداری مردم به نظام و انقلاب دلیل محکمی برای حضور درانتخابات است، چرا که  این حضور به معنای این است که مردم بعد از ۴۲ سال هنوز استوار ایستاده و به نظام، رهبری وآرمانهای والا ی شهدا وفا دارند.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: هیچ  کشور بیگانه ای نمی تواند در برگزاری انتخابات سالم و حضور پرشور مردم در این عرصه برای ملت شریف ایران خط ونشان بکشد و به یقین با اقتدار آحاد جامعه جواب کارشکنی دشمنان نظام را  در پای صندوق های اخذ رای خواهند داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha