پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه سیدالشهدای کابل

حوزه/ فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی مجلس شورای اسلامی در محکومیت جنایت داعش در مدرسه سیدالشهدای کابل بیانیه‌ای صادر کرد و در این بیانیه تصریح شده که این حادثه تلاش استکبار جهانی برای احیای تروریسم تکفیری و بازگشت جنگ و ناامنی به افغانستان است.

فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی مجلس شورای اسلامی در محکومیت جنایت داعش در مدرسه سیدالشهدای کابل بیانیه‌ای صادر کرد و در این بیانیه تصریح شده که  این حادثه تلاش استکبار جهانی برای احیای تروریسم تکفیری و بازگشت جنگ و ناامنی به افغانستان است.

متن بیانیه فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی مجلس شورای اسلامی در محکومیت جنایت داعش در مدرسه سیدالشهدای کابل به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

بیانیه فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی مجلس شورای اسلامی در محکومیت جنایت داعش در مدرسه سیدالشهدای کابل

بار دیگر دست آمریکا و صهیونیزم بین المللی از آستین تروریست های داعشی و دست پرورده های استکبار جهانی بیرون آمد و خاک سرزمین اسلامی افغانستان را از خون فرزندان مظلوم اسلام لاله گون کرد.

فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی ضمن ابراز همدردی با مردم افغانستان و خانواده های شهدای مظلوم و روزه دار این حادثه ی خونین ، جنایت بانیان، عاملان، مجریان و حامیان تروریسم و اشغال افغانستان را محکوم می‌کند .

 این حادثه تلاش استکبار جهانی برای احیای تروریسم تکفیری و بازگشت جنگ و ناامنی به افغانستان است و ان‌شاءالله با اخراج آمریکا از منطقه انتقام خون دختران و پسران نوجوان شهید و همه شهدای منطقه از بانی اصلی تروریسم گرفته خواهد شد.

فراکسیون مهدویت این مصیبت بزرگ  را به امام زمان عج ،ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای و ملت مظلوم افغانستان تسلیت عرض میکند.

والسلام

فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha