جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام بی آزار تهرانی

حوزه / کارشناس فرهنگی گفت: مأیوس کردن مردم از انتخابات، حرکت در راستای اهداف دشمنان است و مردم بدانند سرنوشت مملکت با حضور در پای صندوق های رای رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، شب گذشته در مراسم وداع با ماه مبارک رمضان که در مصلای مهدیه قزوین و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: بدون شک مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی سبب امنیت بیشتر کشور و نظام شده و از سوی دیگر امید دشمنان در ادامه تحریم‌ها و تهدیدها علیه ملت بزرگ ایران را نیز به یأُس تبدیل  می‌کند.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد:  ملت ایران با حضور گسترده خدر انتخابات اقتدار ملی را بالا می‌برند و به فرمان رهبر معظم انقلاب و راه شهدا و امام لبیک خواهند گفت.

وی ادامه داد: ملت ایران در انتخابات مظهر خداباوری را مورد توجه قرار داده و با این اعتقاد به عنوان تکلیف و وظیفه در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت و برگ زرین دیگری بر کتاب پر افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد زد.  

کارشناس فرهنگی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف به توانمندی‌های بسیاری دست پیدا کرده و حضور بالای مردم در انتخابات نیز به قوی‌تر شدن آن کمک می‌کند.

وی ادامه داد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود و کاستن از مشارکت مردم در انتخابات، روان و آرامش جامعه را هدف گرفته اند، آنان به شدت مشغول تخریب آرامش درونی جامعه هستند تا در راستای اهداف خود از میزان مشارکت مردم در انتخابات بکاهند.

این فعال فرهنگی اظهار کرد:  اگر ما حضور گسترده در انتخابات نداشته باشیم، این کوتاهی و قصور به دشمنان کمک می‌کند تا بتوانند فشار بیشتری بر کشور و مردم وارد کنند تا به خیال خود از مسیر اهداف انقلاب فاصله بگیریم.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی تصریح کرد: مشارکت حداکثری و حضور پرشور و با نشاط مردم در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان شده و همه اقشار جامعه باید در انتخابات مشارکت فعال و جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: مأیوس کردن مردم از انتخابات، حرکت در راستای اهداف دشمنان است و مردم بدانند سرنوشت مملکت با حضور در پای صندوق های رای رقم می خورد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha