شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام طباطبایی

حوزه/ حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: عید سعید فطر عید عاشقانی است که در بهار قرآن خالصانه نغمه توحید و بندگی سر دادند تا دل‌هایشان به نور ایمان و معرفت منوّر شود.

حجت‌الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز اظهار داشت: عید فطر روزی است که روزه‌داران پاداش یک ماه طاعت و بندگی و کوشش خود را دریافت می‌کنند و عیدی می‌گیرند.

وی افزود: پاداش روزه‌داران بخشش گناهان و خوشنودی حضرت رحمان است؛ پس باید به هوش باشیم که پس از پایان این ماه مبارک در کارنامه اعمال خود جز نیکی نیاریم و در زمین مصفای دل جز بذر خوبی نکاریم.

حجت‌الاسلام طباطبایی، در ادامه گفت: حضرت امیر(ع) می‌فرمایند کمترین پاداش روزه‌داران آن است که در آخرین روز ماه مبارک رمضان فرشته‌ای آنان را ندا می‌دهد و می‌گوید مژده باد بر شما ای بندگان خدا که خداوند گناهان گذشته شمارا بخشیده و بنگرید که در آینده چگونه خواهید بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه، تصریح کرد: عید سعید فطر عید عاشقانی است که در بهار قرآن خالصانه نغمه توحید و بندگی سر دادند تا دل‌هایشان به نور ایمان و معرفت منور شود.

حجت‌الاسلام طباطبایی  در پایان ضمن تبریک این عید بزرگ اسلامی به همه مسلمانان جهان، ملت شریف و نجیب ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف و ولایتمدار استان خوزستان، بیان کرد: از خداوند منان صحت و سلامتی برای همه عزیزان و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و تعجیل در فرج مولایمان قطب عالم امکان حضرت ولی‌عصر(عج) را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha