سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای باعث بیمه شدن کشور و افزایش اقتدار نظام خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح  امروز در جلسه شورای نهادهای حوزوی استان قزوین با موضوع انتخابات، گفت: دشمن تلاش دارد مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند، چرا که مشارکت بالا به معنای حمایت دوباره مردم ما از آرمان های انقلاب و نظام و رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای باعث بیمه شدن کشور و افزایش اقتدار نظام خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال جاری یاس و نامیدی دشمنان را در بر خواهد داشت، چرا که استکبار جهانی منتظر هستند تا در گوشه این کشور مسائل نارضایتی از وضعیت معیشت مردم را دیده و آن را بر علیه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در شبکه های مختلف معاند نظام و فضای مجازی برجسته نشان دهند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت های دشمن برای کم رنگ کردن حضور مردم پای صندوق های اخذ رای، باید بیش از دوره های قبل در انتخابات مشارکت داشته  و با این حضور بینی دشمنان را به خاک مالیده شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت:خباثت ها و دشمنی های استکبار جهانی در فضای مجازی در رابطه با مسئله انتخابات به شدت افزایش یافته که در این عرصه بصیرت و هوشیاری مردم عزیز را می طلبد.

بیمه نامه نظام پای صندوق های رأی صادر می شود

 وی اظهار کرد: دلسوزان نظام باید بدانند که دشمنان با تبلیغ گسترده در صدد حضور  حداقلی ملت ایران در انتخابات سال جاری است بنابراین نهادهای انقلابی باید نسبت به امید آفرینی و ترغیب مردم به حضور در این رویداد اهتمام جدی نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی تصریح کرد: هر چند کمبودها و گلایه هایی وجود دارد ولی نباید به اساس جمهوری اسلامی بی توجه بود، بلکه باید با صف آرایی در برابر توطئه ها و جنگ نرم دشمنان نظام، زمینه را برای انتخاب فرد اصلح مهیا کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم  و در راس آن شهید عزیز ،سردار سلیمانی، شهید رجایی، شهید بابایی و سردار آزادگان سید علی اکبر ابوترابی به عهده تمام ملت ایران  حق بسی بزرگی دارند، پس باید با حضور پرشور خود در انتخابات روح آن عزیزان را شاد و مسیر نورانی آنها را با گام های محکم استوار ادامه دهیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha